نام محصول جدید ایران خودرو

نام محصول جدید ایران خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

شنبه - 21 تیر 1399

نام محصول جدید ایران خودرو كه این شركت برنامه ریزی برای تولید آن را آغاز كرده هنوز مشخص نیست اما در آینده نزدیك از این اسم رونمایی خواهد شد.

نام محصول جدید ایران خودرو كه این شركت برنامه ریزی برای تولید آن را آغاز كرده هنوز مشخص نیست اما در آینده نزدیك از این اسم رونمایی خواهد شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» پس از چند سال در جا زدن در معرفی محصولات جدید، ایران خودرو چند هفته قبل از خودرو جدید خود رونمایی كرد، خودرویی كه فعلا با نام K132 شناخته می‌شود اما هنوز نام تجاری قطعی ندارد.

ایران خودرو چند روز قبل شرایط پیش فروش محصول جدید خود را نیز مشخص كرد و بر اساس قیمت‌های اعلام شده احتمالا نسخه دستی K132 ، ۲۴۰ میلیون تومان و نسخه اتومات ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خواهند داشت، با وجود این برنامه ریزی اما سوال اصلی همچنان نام محصول جدید ایران خودرو است.

فرشاد مقیمی – مدیرعامل ایران خودرو – در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام كرده كه این شركت به زودی نام تجاری محصول جدید خود را مشخص كرده و احتمالا تولید تعدادی از این محصول را نیز در سال جاری كلید خواهد زد.

او گفته: طبق مصوبه کمیته خودرو سه نوع فروش شامل فروش فوق العاده با قیمت قطعی محصول و موعد تحویل تا سه ماه از زمان ثبت نام،‌ پیش فروش یک ساله با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماه و مشارکت در تولید برای فروش محصولات خودروسازان تعیین شده است. فروش مشارکت در تولید، با دو موعد تحویل ۱۳ تا ۲۴ ماه و ۲۵ تا ۳۶ ماه تعریف شده است که برنامه اخیر فروش ایران خودرو در قالب نوع اول اعلام شده است.

به گفته مقیمی، تولید این خودرو در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی كلید می‌خورد و پیش از عرضه، نام محصول جدید ایران خودرو نیز مشخص خواهد شد. پیش بینی می‌شود كه در سال جاری، حدودا هزار دستگاه از این خودرو جدید تولید شود.

با وجود تاكید ایران خودرو بر نهایی شدن مقدمات كار برای تولید این محصول جدید، محدودیت‌هایی كه در زمینه دریافت قطعات موردنیاز برای تولید خودروهای جدید وجود دارد، این نگرانی را به وجود آورده كه شاید K132  نیز با تاخیر به بازار برسد، موضوعی كه مقیمی آن را رد می‌كند. او گفته: خط تولید موتور EC5 نیز تجهیز شده و آماده تولید است. قطعات تمامی بخش ها طراحی و قالب سازی شده و درحال ساخت است. زمان اجرای پروژه را با همتی که در مجموعه کارکنان ایران خودرو زنجیره تامین وجود دارد، کوتاه کرده‌ایم تا بتوانیم با ارایه محصول جدید در شرایط تحریمی، توانمندی‌های صنعتگران کشور را به رخ جهانیان بکشانیم.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • Nasi | ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ ب٫ظ

    شما نمیدونید سطح در آمد ۹۰در صد مردم این سرزمین چقدر هست که یک ماشین معمولی را ۳۰۰ میلیون تخمین میزنید .

  • Nasi | ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ ب٫ظ

    در مورد درآمد اکثریت مردم سرزمین م اطلاع ندارید که خودرو ۳۰۰ میلیونی ساختید