آئودی A1

پیشرفته‌ترین نسخه آئودیA1 معرفی شد

یکشنبه - 10 شهریور 1398

پیشرانه- آئودی خودروساز محبوبی است که در کشور ما علاقه‌مندان زیادی دارد، اما تاکنون هیچ‌گاه نتوانسته حضور موفقی را تجربه کند محصول جدیدی را به‌عنوان پیشرفته‌ترین نسخه آئودیA1 روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری پیشرانه آئودیA1 مدل  Citycarver دیگر محصول تازه آئودی است که به‌عنوان پیشرفته‌ترین نسخه این سری و باهدف ارائه تجهیزات ارتباطی گسترده، قابلیت شخصی‌سازی کامل طبق سلیقه خریدار و عملکرد بسیار خوب در انواع مسیرها ازجمله آفرود سبک به‌زودی روی خط تولید خواهد رفت.

این نسخه خاص بر پایه A1 Sportback شکل‌گرفته و به‌واسطه رینگ‌های بزرگ‌تر حداقل ۱۶ و حداکثر ۱۸ اینچی و سیستم تعلیق جدید حدود ۴۰ میلی‌متر ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد تا هم ورود و خروج سرنشینان راحت‌تر انجام شود هم میدان دید بهتر و وسیع‌تری در اختیار راننده قرار گیرد.

۹ رنگ بدنه مختلف و دورنگ مشکی و طوسی متالیک برای سقف، جلوپنجره چندضلعی لانه‌زنبوری مشابه مدل‌های سری Q با رنگ مشکی براق، زه محافظ قسمت پایینی بدنه با پوشش فولاد ضدزنگ، ۲ شکاف افقی بالای جلوپنجره، پوشش تیره لبه گلگیرها و سپر عقب و رکاب‌های جانبی تیره‌رنگ بازطراحی شده عناصر بصری اختصاصی این نسخه بوده و آن را از سایر نسخه‌های آئودیA1 متمایز می‌کنند.

فضای کابین آئودیA1 جدید با چهار رنگ اصلی نارنجی، مسی، طوسی-نقره‌ای و مینت تزئین می‌شود و علاوه بر امکانات مختلفی نظیر نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی داشبورد، رهیاب HERE با اطلاعات لحظه‌ای، سیستم صوتی Bang & Olufsen سفارشی و وای فای داخلی، سه بسته تجهیزاتی اختصاصی موسوم به Advanced، Design Select و S line هم قابل سفارش است که مواردی همچون نورپردازی داخلی LED و پوشش ترکیبی پارچه/چرم یا آلکانتارا/چرم صندلی‌ها را با خود می‌آورد.

جدای از این‌ها ارباب حلقه‌ها بسته فنی Dynamic را هم برای این نسخه ارائه می‌کند که شامل تعدیل‌های قابل تنظیم، کَلیپرهای قرمزرنگ ترمز، سیستم هندلینگ اختصاصی و… بوده و وظیفه اصلی‌اش رقم زدن جذاب‌ترین تجربه سواری ممکن برای تمامی سرنشینان است. گفتنی است آئودی A1 Citycarver هنگام شروع سفارش گذاری در آگوست ۲۰۱۹ یک نسخه اولیه با مشخصات خاص‌تر نیز خواهد داشت.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟