کیفیت دیگنیتی محمد ضرابیان

کیفیت دیگنیتی بالا است؛ مانند سایر خودروهای بهمن

شنبه - 8 آذر 1399

پیشرانه- محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در گفت‌وگویی اعلام کرد کیفیت دیگنیتی همچون دیگر خودروهای گروه بهمن بسیار بالا خواهد بود.

پیشرانه- محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در گفت‌وگویی اعلام کرد کیفیت دیگنیتی همچون دیگر خودروهای گروه بهمن بسیار بالا خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ضرابیان با اشاره به اینکه با شروع تحریم‌ها در سال ۹۷، صنعت خودرو کشور ازجمله صنایع اولیه بود که با محدودیت‌ها و مشکلات بسیاری در عرضه محصولات مواجه شد، گفت: بااین‌وجود همه‌ تلاش ما در گروه بهمن و به‌ویژه در شرکت بهمن موتور عرضه محصولات جدید است و خوشبختانه شرایط سخت دوران تحریم را با تلاش فراوان پشت سر گذاشتیم و محصول جدیدی با نام دیگنیتی را به سبد محصولات بهمن موتور افزودیم.

مدیرعامل بهمن موتور درباره کیفیت دیگنیتی اظهار کرد: محصولات این شرکت در همه زمان ازنظر کیفیت و تمایز زبان زد مشتریانش بوده است. به همین منظور خودروی دیگنیتی نیز باهدف ارائه محصولی خاص و دارای مشخصه‌های متفاوت نسبت به محصولات جاری در بازار عرضه می‌شود.

محمد ضرابیان تصریح کرد: دیگنیتی به‌عنوان SUV شناخته‌شده است و با طرح جلوپنجره و حجم‌ دهی سپر از جذابیت‌ خاصی برخوردار است. همچنین نمای جانبی اسپرت و کوپه، جوان‌پسند و مد روز جلوه می‌کند و سبب ایجاد تمایز با سایر محصولات تولیدکنندگان داخلی است.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور گفت: دیگنیتی با پیشرانه ۱/۵ لیتری مجهز به توربو شارژ به بازار عرضه می‌شود و دارای بیشینه‌ قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر است و این توان به‌وسیله گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در خصوص تریم و تزئینات داخل نیز متفاوت با محصولات عرضه‌شده در داخل کشور است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

او در انتها نیز تصریح کرد: شرکت بهمن موتور باهمت مهندسان و متخصصان داخلی توانست سختی‌های دوران تحریم را پشت سر گذارد و محصول جدیدی با نام دیگنیتی را آماده عرضه به بازار کند. کیفیت محصولات بهمن موتور در همه زمان در بین مشتریان مطرح بوده و کیفیت دیگنیتی نیز قطعا بالا خواهد بود و تمایز خاصی نسبت به سایر محصولات برخوردار است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟