فروش فوری سایپا

فروش نقد و اقساطی سایپا با افزایش ۱۵ میلیون تومانی تسهیلات آغاز شد

پنجشنبه - 14 شهریور 1398

پیشرانه- ساعت ۱۱ صبح امروز فروش نقد و اقساطی برخی خودروهای سایپا به‌صورت اینترنتی آغاز شد.

پیشرانه- ساعت ۱۱ صبح امروز فروش نقد و اقساطی برخی خودروهای سایپا به‌صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» بر اساس اعلام سایپا در این شرایط فروش جدید که سایپا اعلام کرد است ۳ خودرو تیبا، ساینا و سایپا ۱۵۱ به‌صورت نقدی و اقساطی فروخته خواهد شد.

فروش اقساطی

در بخش اصلی این اطلاعیه آمده است خودرو ساینا مدل رینگ فولادی با پیش‌پرداخت ۵۱ میلیون ۹۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون وام فروخته خواهد شد. سایپا اعلام کرده است  بازپرداخت ۵ میلیون تومان تسهیلات در ۳ چک چهارماهه و با رقم حدود  ۲ ‌میلیون تومان خواهد بود.

ساینا مدل رینگ آلومینیومی با قیمت مصوب ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و ۲۵ میلیون تومان وام فروخته خواهد شد. سایپا اعلام کرده است  بازپرداخت ۲۵ میلیون تومان تسهیلات در ۳ چک به فواصل ۴ ماه یا ۴ چک به فواصل ۴ ماه و یا ۶ چک به فواصل ۴ ماه خواهد بود.

تیبا SX رینگ فولادی با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون تومان وام فروخته خواهد شد. سایپا اعلام کرده است  بازپرداخت ۵ میلیون تومان تسهیلات در ۳ چک چهارماهه و با رقم حدود  ۲ ‌میلیون تومان خواهد بود.

خودرو تیبا SX رینگ آلومینیومی با پیش‌پرداخت ۴۲ میلیون ۴۲۸ هزار و ۱۱۷ تومان و ۵ میلیون تومان وام فروخته خواهد شد. سایپا اعلام کرده است  بازپرداخت ۵ میلیون تومان تسهیلات در ۳ چک چهارماهه و با رقم حدود  ۲ ‌میلیون تومان خواهد بود.

سایپا ۱۵۱ با پیش‌پرداخت ۳۶ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۱۹ تومان و ۴ میلیون تومان وام فروخته خواهد شد. سایپا اعلام کرده است  بازپرداخت ۴ میلیون تومان تسهیلات در ۳ چک چهارماهه و با رقم حدود  ۱.۶ ‌میلیون تومان خواهد بود.

فروش نقدی

همچنین در طرح فروش نقد و اقساطی سایپا محصول ساینا در ۲ مدل رینگ فولادی و رینگ آلومینیومی به ترتیب باقیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

درباره خودروها

اگر خیلی کوتاه بخواهیم درباره این ۳ خودرو بگوییم، خودرو ساینا  از یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ استفاده می‌کند که با حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس این خود ۵ دنده دستی است که به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

خودرو تیبا از یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ استفاده می‌کند که با حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی می‌تواند ۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۶ نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس این خود ۵ دنده دستی است که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

سایپا ۱۵۱ از یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ استفاده می‌کند که با حجم موتور ۱۳۲۳ سی‌سی می‌تواند ۷۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس این خود ۵ دنده دستی استکه نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • علی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲:۴۲ ب٫ظ

    ببخشید وقتی موتور تیبا و ساینا یکی هست چطور اسب بخارشون فرق داره

    • پیشرانه | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱:۵۵ ب٫ظ

      بله قربان میتونه فرق داشته باشه مواردی مثل کالیبراسیون موتور، ایرودینامیک بودن بدنه، وزن خودرو و نوع انتقال قدرت میتونن دلیل این اختلاف باشن