خط تولید فیدلیتی

خط تولید فیدلیتی چگونه فعال می‌شود؟

سه شنبه - 21 بهمن 1399

پیشرانه – خط تولید فیدلیتی به عنوان خودرو جدید گروه بهمن کار خود را آغاز کرده و در آینده نزدیک تولید انبوه و عرضه این خودرو به بازار کلید خواهد خورد.

پیشرانه – خط تولید فیدلیتی به عنوان خودرو جدید گروه بهمن کار خود را آغاز کرده و در آینده نزدیک تولید انبوه و عرضه این خودرو به بازار کلید خواهد خورد.

محمد ضرابیان – مدیرعامل شرکت بهمن موتور – در گفت و گو با «پیشرانه»، اظهار کرد: گروه بهمن در طول سال‌ها و ماه‌های گذشته تلاش کرده با وجود فشارها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و محدودیت‌هایی که تحریم‌ها ایجاد کرده‌اند، طرح‌های توسعه محور خود چه در حوزه محصولات جدید و چه در بخش خدمات را با قدرت پیگیری کند.

وی با اشاره به مرکز مدرن خدمات خودرویی شرکت بهمن، اظهار کرد: خوشبختانه این مرکز در نوع خود در کشور منحصر به فرد است و البته این گام نخست در این حوزه به شمار می‌رود. امروز مرکز خدمات خودرویی بهمن ظرفیت پذیرش ۸۵ دستگاه خودرو را دارد اما به زودی با تکمیل زیرساخت‌های لازم، این ظرفیت به ۲۱۸ دستگاه خودرو در روز خواهد رسید.

مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه عرضه محصولات جدید نیز به عنوان دیگر اولویت این مجموعه دنبال می‌شود، بیان کرد: بهمن دو خودرو جدید خود را در آستانه ورود به بازار قرار داده است. دیگنیتی که تمام مقدمات لازم را طی کرده و فیدیلتی که سال آینده عرضه خواهد شد.

ضرابیان ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و امکان جابجایی قیمت‌ها، ما ترجیح دادیم تمام جوانب را بررسی کنیم و سپس عرضه دیگنیتی در دستور کار قرار بگیرد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این خودرو ظرف روزهای آینده در نمایندگی های شرکت بهمن عرضه می‌شود تا مردم امکان بررسی از نزدیک آن را داشته باشند و سپس عرضه عمده آن آغاز خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت خط تولید فیدلیتی نیز گفت: این خودرو نیز در گام‌های پایانی عرضه نهایی قرار دارد. امیدواریم سال آینده با فراهم شدن مقدمات لازم، عرضه آن به متقاضیان ممکن شود.

مدیرعامل بهمن موتور درباره ویژگی‌های خط تولید فیدلیتی نیز توضیح داد: خوشبختانه پلتفرم فیدلیتی از سوی بهمن خریداری شده و ما می‌توانیم اهداف کلان خود را روی آن پیاده کنیم. ما اصرار داریم که خودرویی را در اختیار مردم قرار دهیم که قدیمی نباشد و از امکانات روز بهره ببرد، اینکه خودرویی برای ۱۵ سال به یک شکل عرضه شود، قطعا مدنظر مدیران بهمن نیست و ما تلاش می‌کنیم در سال‌های بعد روی همین پلتفرم نسخه‌های جدیدی عرضه شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟