ایدرو

حمایت ایدرو از ایده های توسعه ای در صنعت خودرو

سه شنبه - 4 خرداد 1400

پیشرانه- معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو از حمایت و پشتیبانی این سازمان از ایده های توسعه ای این صنعت از جمله پیشنهادهای ایران خودرو در مورد توسعه محصولات سفارشی به عنوان مرکز تنطیم گر و سیاست گذار صنعت خودروی کشور خبر داد.

پیشرانه- معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو از حمایت و پشتیبانی این سازمان از ایده های توسعه ای این صنعت از جمله پیشنهادهای ایران خودرو در مورد توسعه محصولات سفارشی به عنوان مرکز تنطیم گر و سیاست گذار صنعت خودروی کشور خبر داد.

به گزارش وب سایت خبری « پیشرانه» محسن صالحی نیا در مراسم افتتاح مراکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو شرکت آپکو تلاش برای رضایت مندی مشتریان را در صدر اهداف این صنعت اعلام و تصریح کرد: سفارشی سازی خودروها نمونه ای مناسب از حرکت جدی در این مسیر و یکی از نمونه های مناسب احترام به حقوق و سلیقه مصرف کنندگان ، فرایندهای مطمئن و ایمن سفارش سازی خودرو است.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه حفظ ایمنی ، استانداردهای فنی و اصولی ، کیفیت و همچنین خارج نشدن خودرو از خدمات پس از فروش و گارانتی دغدغه های اصلی و مهم در توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی است ، بنابراین فرایندهای سفارشی سازی و شخصی سازی خودرو بر اساس سلیقه مشتری به صورت استاندارد  در شرکت آپکو در سطح مطلوب و مطمئنی انجام می شود .

رئیس هیات عامل ایدرو با بیان اینکه  صنعت خودرو در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است ، تصریح کرد:  در ۲ ماه اول امسال ۱۴۰ هزار خودرو تولید شده که ۷۲ هزار دستگاه مربوط به ایران خودرو می‌شود این در حالیست که در گذشته وابستگی زیادی به خارج از کشور داشتیم و امروز وابستگی ها کاهش پیدا کرده و داخلی سازی با رعایت کیفیت مطلوب و قابل رقابت باعث خرسندی است.

رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به تحرک و پویایی ایجاد شده در صنعت خودرو اظهار کرد: حرکت هایی نظیر بهسازی محصولات، برندسازی، توسعه قوای محرکه، کاهش مصرف سوخت، تولید گیربکس داخلی و بهینه سازی خدمات و محصولات که با اتکا بر توانایی ها و تجربه داخلی و بدون کمک و حمایت خارجی صورت پذیرفته قابل توجه است.

آغاز سفارشی سازی خودرو از خط تولید

حسن جلینی ، مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) نیز در ادامه این مراسم با اشاره به پیشرفت های این شرکت در فروش قطعات آپشن، گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون موفق به فروش ماهانه سه میلیارد تومان قطعات آپشن شده ایم که در صورت حمایت و سرمایه گذاری، می توانیم این رقم را تا ۳۰ میلیارد تومان در ماه افزایش دهیم.

وی با بیان این‌که تلاش کردیم پروژه سفارشی سازی را از خط تولید آغاز کنیم و تاکنون نیز حدود ۴۰ دستگاه خودرو را نانو سرامیک کرده ایم، عنوان کرد: ایجاد مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ یکی از پروژه های این شرکت است که از امروز به خدمات شرکت آپکو اضافه می شود.

وی با بیان این‌که پروژه دیگر این شرکت که در همکاری با شرکت دانش بنیانی متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف صورت می گیرد، پروژه کلاچ هوشمند ایمورتال است، افزود: در این پروژه ریموت بر روی سر دنده نصب می شود و دارای امکاناتی نظیر اپلیکیشن تلفن همراه، قفل کودک، ضد سرقت بودن، ریموت درب پارکینگ و تمامی استانداردهای مربوطه است و این کلاچ هوشمند دارای پنجاه ماه خدمات گارانتی است.

مدیرعامل شرکت آپکو با بیان این‌که نوسازی خودروهای کارکرده از دیگر پروژه هایی است که در همکاری با شرکت آذین خودرو انجام می شود، اظهار کرد: در این پروژه خودروهای قدیمی و فرسوده، در عرض چند ساعت نوسازی و تبدیل به خودروی نو می شوند.

جلینی هم چنین ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه دایمی شرکت آپکو، از برگزاری نمایشگاه بین المللی تزیین، آپشن و خدمات خودرو از روز پنج شنبه جاری و برپایی غرفه آپکو در این نمایشگاه خبر داد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟