فروش اقساطی خودروهای سایپا

فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد

شنبه - 13 مهر 1398

پیشرانه- فروش اقساطی محصولات سایپا با اضافه شدن دوباره خودرو ساینا این بار با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شد.

پیشرانه- فروش اقساطی محصولات سایپا با اضافه شدن دوباره خودرو ساینا این بار با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت خبری«پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است فروش اعتباری خودرو سایپا ۱۳۱، تیبا رینگ فولادی و آلومینیومی و ساینا رینگ آلومینیومی و فروش نقدی کامیونت نیسان بنزین سوز صبح امروز ۱۳ ام مهرماه ساعت ۱۰ آغاز خواهد شد.

فروش اقساطی محصولات سایپا

ساینا

سایپا اعلام کرده است ساینا رینگ آلومینیومی باقیمت نقدی ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود که ۲۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه، ۴ چک ۴ ماهه و یا ۶ چک ۴ ماهه خواهد بود.

خودرو ساینا از یک پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

ساینا از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد، همچنین این خودرو از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد.

فروش اقساطی محصولات سایپا

تیبا

در طرح جدید اعلام شده فروش اقساطی محصولات سایپا، تیبا رینگ آلومینیومی نیز باقیمت نقدی ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود که ۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود.

تیبا رینگ فولادی نیز باقیمت نقدی ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود که ۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود.

خودرو تیبا از یک پیشرانه ۱۴۹۷ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

تیبا از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد، همچنین این خودرو از ترمز ضد قفل ABS نیز بهره می‌برد.

فروش اقساطی محصولات سایپا

سایپا ۱۳۱

همچنین بر اساس اعلام سایپا خودرو سایپا ۱۳۱ باقیمت نقدی ۳۷ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود که ۴ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه، ۴ چک ۴ ماهه و یا ۶ چک ۴ ماهه خواهد بود.

خودرو سایپا ۱۳۱ از یک پیشرانه ۱۳۲۳ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۶۳ اسب بخار قدرت و ۱۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

سایپا ۱۳۱ از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد، همچنین این خودرو از ترمز ضد قفل ABS نیز بهره می‌برد.

فروش نقدی محصولات سایپا

کامیونت نیسان بنزین سوز

گروه خودروسازی سایپا در ضمن اعلام کرده است خودرو کامیونت نیسان بنزین سوز با لاستیک رادیال نیز به قیمت ۷۰ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان به صورت نقدی و تحویل ۳۰ روز فروخته می شود.

جدول فروش اقساطی محصولات سایپا به شرح زیر است

فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد پیشرانه- فروش اقساطی محصولات سایپا با اضافه شدن دوباره خودرو ساینا این بار با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شد. داخلی در ۱۳ مهر ۱۳۹۸ 0 به اشتراک گذاری پیشرانه- فروش اقساطی محصولات سایپا با اضافه شدن دوباره خودرو ساینا این بار با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شد. به گزارش وب‌سایت خبری«پیشرانه» گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است فروش اعتباری خودرو سایپا ۱۳۱، تیبا رینگ فولادی و آلومینیومی و ساینا رینگ آلومینیومی و فروش نقدی کامیونت نیسان بنزین سوز صبح امروز ۱۳ ام مهرماه ساعت ۱۰ آغاز خواهد شد. فروش اقساطی محصولات سایپا ساینا سایپا اعلام کرده است ساینا رینگ آلومینیومی باقیمت نقدی ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود که ۲۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه، ۴ چک ۴ ماهه و یا ۶ چک ۴ ماهه خواهد بود. خودرو ساینا از یک پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند. ساینا از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد، همچنین این خودرو از ترمز ضد قفل ABS و EBD نیز بهره می‌برد. فروش اقساطی محصولات سایپا تیبا در طرح جدید اعلام شده فروش اقساطی محصولات سایپا، تیبا رینگ آلومینیومی نیز باقیمت نقدی ۴۶ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود که ۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود. تیبا رینگ فولادی نیز باقیمت نقدی ۴۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروخته می‌شود که ۵ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه خواهد بود. خودرو تیبا از یک پیشرانه ۱۴۹۷ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. تیبا از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد، همچنین این خودرو از ترمز ضد قفل ABS نیز بهره می‌برد. فروش اقساطی محصولات سایپا سایپا ۱۳۱ همچنین بر اساس اعلام سایپا خودرو سایپا ۱۳۱ باقیمت نقدی ۳۷ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود که ۴ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته‌شده است. همچنین شیوه بازپرداخت این تسهیلات به صورت سه چک ۴ ماهه، ۴ چک ۴ ماهه و یا ۶ چک ۴ ماهه خواهد بود. خودرو ساینا از یک پیشرانه ۱۳۲۳ سی سی بهره می‌برد که می‌تواند ۶۳ اسب بخار قدرت و ۱۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. ساینا از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌برد، همچنین این خودرو از ترمز ضد قفل ABS نیز بهره می‌برد. فروش نقدی محصولات سایپا کامیونت نیسان بنزین سوز گروه خودروسازی سایپا در ضمن اعلام کرده است خودرو کامیونت نیسان بنزین سوز با لاستیک رادیال نیز به قیمت ۷۰ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان به صورت نقدی و تحویل ۳۰ روز فروخته می شود. جدول فروش اقساطی محصولات سایپا به شرح زیر است

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟