آشنایی با شوینده سیستم سوخت‌رسانی مخصوص خودروهای هیبریدی

شنبه - 10 مهر 1400

پیشرانه – اگر تصور می‌کنید خودروهای هیبریدی نیازی به شستشوی سیستم سوخت‌رسانی ندارند، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید، به همین دلیل بعد از معرفی اسپری دریچه گاز و انواع اکتان پیشنهاد می‌کنیم با شوینده‌های سیستم سوخت‌رسانی مخصوص خودروهای هیبریدی آشنا شوید

پیشرانه – اگر تصور می‌کنید خودروهای هیبریدی نیازی به شستشوی سیستم سوخت‌رسانی ندارند، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید، به همین دلیل بعد از معرفی اسپری دریچه گاز و انواع اکتان پیشنهاد می‌کنیم با شوینده‌های سیستم سوخت‌رسانی مخصوص خودروهای هیبریدی آشنا شوید.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه»  همان‌طور که می‌دانید خودروهای هیبریدی دارای دو سیستم محرکه هستند و از موتوربرقی و بنزینی برای حرکت استفاده می‌کنند. در این خودروها در زمان شارژ بودن باتری، موتور بنزینی خاموش می‌شود و تنها در صورت نیاز به قدرت بالا یا کم بودن شارژ باتری‌ها روشن می‌شود.

شوینده سیستم سوخت‌رسانی مخصوص خودروهای هیبریدی GAT

در این خودروها برخلاف خودروهای عادی موتور بنزینی به‌طور دائمی روشن نیست و در صورت نیاز روشن‌شده و وارد مدار می‌شود. این دفعات بیشتر روشن و خاموش شدن موتور بنزینی سبب شده است تا این خودروها به نگهداری متفاوتی نیاز داشته باشند.

محلول تمیزکننده سیستم سوخت‌رسانی GAT مخصوص خودروهای هیبریدی می‌تواند با فناوری و عملکرد بالای خود فرآیند احتراق را تمیز و قدرتمند کرده و راندمان موتور را افزایش دهد.

این محصول همچنین روند سایش و خوردگی موتور را کاهش می‌‌دهد. کاهش مصرف سوخت و کاهش مشکل استارت سرد نیز از دیگر مزایای استفاده از این محلول هستند.

برای استفاده از این محصول تنها کافی است ۲۰۰ میلی‌لیتر از آن را به ازای هر ۴۰ تا ۶۰ لیتر بنزین به باک خودرو اضافه کنید.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟