پیش فروش ایران خودرو – افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به مرز ۲۰۰ میلیون تومان نزدیک شد!

چهارشنبه - 19 آبان 1400

پیشرانه -دیروز ۱۸ آبانماه، شرایط فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد که می توانید در صفحه شرایط فروش آبان ۱۴۰۰ ایران خودرو، این شرایط فروش را ببینید.

پیشرانه -دیروز ۱۸ آبانماه، شرایط فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد که می توانید در صفحه شرایط فروش آبان ۱۴۰۰ ایران خودرو، این شرایط فروش را ببینید.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» اما نکته جالب در مورد این شرایط فروش، اعمال قیمت های جدیدی است که به نظر می رسد جهشی قابل تامل نسبت به گذشته داشته اند. طبق لیست قیمت محصولات ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ که از وبسایت این شرکت قابل دسترس است، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کلاس جاری ۲۶۰ معادل ۱۲۷.۱۲۲.۰۰۰ تومان بوده است. اما حال در بخشنامه جدید، همین خودرو با قیمت ۱۸۴ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه قید شده است. جالب است که در زیر بخشنامه نوشته شده که “در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعد به پرداخت مابه التفاوت می باشد”! یعنی ممکن است در همین ۴۵ روز نیز مجدد قوانینی وضع شود که مشتری مجدد باید برای همین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که حال رسماً به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان خود را نزدیک کرده، مابه التفاوت نیز پرداخت کند.

اما خودروی دیگر مورد بحث، پژو ۲۰۷ دنده دستی با سقف شیشه ای است که در ماه گذشته، با قیمت ۲۱۶.۲۶۳.۰۹۱ تومان به صورت قطعی توسط ایران خودرو پیش فروش شد، حال قیمت جدید آن ۲۴۹ میلیون تومان اعلام شده که افزایشی نزدیک به ۳۳ میلیون تومانی را در همین یک ماه تجربه کرده است.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک جزو خودروهایی است که در این لیست کمترین میزان افزایش قیمت را تجربه کرد و قبلاً با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان پیش فروش می شد و در این بخشنامه، قیمت آن به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

و در آخر خودروی رانا پلاس است که در ماه گذشته، قیمت ۱۸۰ میلیون تومان در مدل معمولی و ۱۹۳ میلیون تومان در مدل موتور TU5P را داشت و حال قیمت آن به ۲۰۸ میلیون تومان رسیده است.

در جدول زیر می توانید میزان افزایش قیمت ها را مشاهده کنید.

 

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

 

 

شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شد + جدول

 

گروه خودروسازی ایران خودرو شرایط فروش ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد. در این شرایط فروش خودروهای رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ عرضه شده‌اند. موعد تحویل خودروهای رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و دنا پلاس توربو اتوماتیک سه ماهه اعلام شده است اما موعد تحویل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ اندکی کمتر بوده و ۴۵ روز کاری خواهد بود. بنابر اعلام ایران خودرو، پژو ۲۰۶ های عرضه شده در این برنامه فروش از محل مازاد تولید به مشتریان تحویل خواهند شد.

همانند دیگر شرایط فروش ایران خودرو طی چند وقت اخیر، در این بخشنامه نیز مشتریان برگزیده از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد. به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، قادر به بهره‌مندی از این شرایط فروش نخواهند بود. امکان انتقال امتیاز قرعه کشی به دیگران وجود ندارد و صحت اطلاعات وارد شده در شرایط فروش ایران خودرو برعهده دیگران است. علاوه بر آن در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالي در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد ساليانه یا ۳ درصد ماهانه خسارت تاخير به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

 

خودرو رنگهای موجود قیمت موعد تحویل
رانا پلاس سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری ۲۰۸۷۰۷۸۰۰ ۳ ماهه
پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف شیشه ای سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین ۲۴۹۰۰۰۰۰۰ ۳ ماهه
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری ۳۹۵۰۰۰۰۰۰ ۳ ماهه
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین،‌گیلاسی ۱۸۴۰۰۰۰۰۰ ۴۵ روزه

 

فروش فوری هایما S7 پلاس با قیمت قطعی از فردا + جدول آبان ۱۴۰۰

ایران خودرو از فردا چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰، مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S7 پلاس را تا تکمیل ظرفیت، در شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی به مشتریان خود عرضه می کند و مشتریان می توانند با موعد تحویل ۳ ماهه و بدون محدودیت های قرعه کشی، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

خودروی جدید هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومانی و در ۵ رنگ مختلف، از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ثبت سفارش آن آغاز شده و متقاضیان تا تکمیل ظرفیت فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و ماشین ثبت نامی خود را حداکثر ۳ ماه پس از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو قیمت قطعی (ریال) رنگ های قابل عرضه موعد تحویل
هایما s7 پلاس ۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ سفید، نقره ای، ذغالی، خاکستری، مشکی ۱۲۰ روزه

 

در ادامه لازم به توضیح است که گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7، نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آنان هستیم.

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۰ برای دنا، پژو ۲۰۷ و رانا پلاس اعلام شد + جدول

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مهر و آبان ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح خودروهای تارا دنده‌ای، دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس به مشتریان عرضه شده‌اند. موعد تحویل خودروهای عرضه شده در شرایط پیش فروش ایران خودرو یکساله است، بنابراین خودروها در مهر و آبان ۱۴۰۱ تحویل مشتریان خواهند شد. این شرایط از روز پنجشنبه مورخ ۲۹ ام مهرماه شروع شده است و تا پايان روز يكشنبه مورخ دوم آبان ماه جاری خواهد بود.

خودرو پیش پرداخت موعد تحویل فک رهن سند
تارا دنده ای ۱۱۶.۱۸۰.۰۰۰ مهر و آبان ۱۴۰۱ یک سال پس از تحویل خودرو
دناپلاس توربوشارژ دنده ای ۱۱۴.۱۱۵.۰۰۰ مهر و آبان ۱۴۰۱ یک سال پس از تحویل خودرو
دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک ۱۵۶.۰۳۵.۰۰۰ مهر و آبان ۱۴۰۱ یک سال پس از تحویل خودرو
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۸۶.۵۰۲.۰۰۰ مهر و آبان ۱۴۰۱ یک سال پس از تحویل خودرو
رانا پلاس ۷۲.۱۵۶.۰۰۰ مهر و آبان ۱۴۰۱ یک سال پس از تحویل خودرو
سورن پلاس ۸۱.۷۰۳.۰۰۰ مهر و آبان ۱۴۰۱ یک سال پس از تحویل خودرو

 

آغاز فروش فوری چهار محصول ایران خودرو از سه شنبه + جدول مهرماه ۱۴۰۰

ایران خودرو در مرحله جدید فروش فوری محصولات خود ویژه مهرماه ۱۴۰۰، شرایط فروش فوری چهار محصول خود را از روز سه شنبه ۲۰ مهرماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، مشتریان می توانند یکی از ۴ محصول قابل عرضه در این طرح فروش را ثبت نام کنند.

در این شرایط فروش که از روز سه شنبه ۲۰ مهرماه آغاز می شود و حداکثر تا پایان روز جمعه ۲۳ مهرماه فعال خواهد بود، چهار خودروی پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما، رانا پلاس و همچنین خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو قیمت (ریال) موعد تحویل
رانا پلاس ۱,۸۰۳,۹۱۸,۱۱۸ ۳ ماهه
پژو پارس سال ۱,۴۰۲,۷۳۵,۰۷۱ ۳ ماهه
دنا پلاس توربو اتومات ۳,۹۰۰,۸۹۳,۲۷۴ ۳ ماهه
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۲,۱۶۲,۶۳۰,۹۱۸ ۳ ماهه

 

آغاز پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از چهارشنبه

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود ویژه مهرماه ۱۴۰۰، از روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه طرح پیش فروش ۵ محصول خود را آغاز کرده و براساس نتایج قرعه کشی که در روز دوشنبه ۱۹ مهرماه اعلام خواهد شد، محصولات خود را با موعد تحویل شهریور تا مهرماه ۱۴۰۱ به مشتریان عرضه می کند.

در این طرح پیش فروش محصولات مختلفی همچون پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و نسخه اتوماتیک آن به مشتریان عرضه خواهند شد و موعد تحویل آنان براساس نتایج قرعه کشی، از شهریور تا مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود. مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی روز دوشنبه ۱۹ مهرماه در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که مراسم قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو و صفحه این شرکت در آپارات به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

شرایط فروش هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ویژه مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شد + جدول

ایران خودرو قیمت جدید هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را اعلام کرد. قیمت هایما S7 پلاس از سوی ایران خودرو ۶۷۵ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به نرخ قبلی این خودرو، ۳۰ میلیون تومان افزایش را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید شرایط فروش هایما S7 پلاس ویژه مهرماه را مشاهده کنید که از سوی ایران خودرو ارایه شده است. این شرایط فروش که بدون قرعه کشی است، از روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح فعال می شود.

 

خودرو موعد تحویل قیمت
هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳ ماه ۶۷۵ میلیون تومان

 

هایما S7 پلاس نسخه مجهزتر از هایما S7 توربوشارژر است که از سال ۱۴۰۰ به برنامه تولید ایران خودرو اضافه شد. آینه‌های طرح جدید و گل‌پخش‌کن‌های جلو تنها تغییراتی ظاهری این خودرو در نمای خارجی هستند اما بیشتر تغییرات را در داخل خودرو می‌توانیم مشاهده کنیم.

طراحی داشبورد هایما S7 پلاس در مقایسه با نسخه قبلی به کلی تغییر کرده است و پنل‌ لمسی بزرگی را در کابین این خودرو می‌توان مشاهده کرد. تریم چرمی خودرو نیز جلوه‌ای جدید دارد و با نمونه‌های پیشین متفاوت است.

با وجود تغییرات ظاهری، تفاوت فنی میان هایما S7 پلاس و هایما S7 توربوشارژر وجود ندارد و زیر کاپوت هر دو خودرو پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژر با ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد و گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

 

آغاز فروش فوری رانا پلاس سقف شیشه ای از فردا + جدول مهرماه ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط فروش ویژه مهرماه ۱۴۰۰، خودروی جدید رانا پلاس پانوراما مجهز به گیربکس ۶ سرعته دستی را از فردا پنجشنبه یکم مهرماه در قالب طرح فروش فوق العاده به متقاضیان عرضه کرده و نهایت به مدت ۳ روز، مشتریان می توانند در این شرایط فروش شرکت کنند.

در این طرح فروش تنها خودروی رانا پلاس سقف شیشه ای مجهز به گیربکس ۶ سرعته دستی به مشتریان عرضه خواهد شد که دارای قیمت مصوب ۱۹۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۲۳ تومانی بوده و در رنگ های مختلف سفید، نقره ای و خاکستری قابل واگذاری به متقاضیان خواهد بود و حداکثر بعد ۳ ماه، مشتریان می توانند خودروی ثبت نامی خود را در صورت برنده شدن در قرعه کشی تحویل بگیرند.

خودرو قیمت (ریال) رنگ قابل عرضه
رانا پلاس سقف شیشه ای ۱,۹۳۴,۲۲۷,۲۳۴ سفید، نقره ای، خاکستری

 

آغاز فروش خودروی تارا توسط ایران خودرو + شرایط فروش

محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار و مشتریان قرار گرفته، در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس،‌ آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است. در برنامه ریزی صورت گرفته، در آینده نزدیک، رنگ های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ های محصول تارا افزوده خواهد شد.

تارا خودرویی خانوادگی، ایمن، مناسب برای تردد در شهر و سفرهای جاده ای، دارای استانداردهای ایمنی و رفاهی مدرن بوده و در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.

ایران خودرو برنامه افزایش ظرفیت تولید این محصول را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد. دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت های این خودروساز است.

گفتنی است، در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

خودرو پیش پرداخت رنگ موعد تحویل
تارا دنده ای ۱۴۰ میلیون تومان مشکی، خاکستری، نقره ای، آبی رویال، آبی کبود اردیبهشت الی مهر ۱۴۰۱

 

آغاز فروش فوری پژو پارس و پژو ۲۰۷ پانوراما از یکشنبه + جدول شهریور ۱۴۰۰

ایران خودرو در مرحله دوم فروش فوری محصولات خود ویژه شهریورماه ۱۴۰۰، فروش فوری سه محصول خود را از روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، مشتریان می توانند یکی از ۳ محصول قابل عرضه را ثبت نام کنند.

در این شرایط فروش که از روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه آغاز می شود، سه خودروی پژو پارس سال بنزینی، پژو پارس TU5 و خودروی پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند حداکثر به مدت ۳ روز، نسبت به ثبت نام یکی از خودروهای ذکر شده اقدام کرده و ماشین خود را ۳ ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو قیمت (ریال) موعد تحویل
پژو پارس سال ۱,۴۰۲,۷۳۰,۰۰۰ ۳ ماهه
پژو پارس TU5 ۱,۴۵۷,۹۵۰,۰۰۰ ۳ ماهه
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۲,۱۶۲,۶۰۰,۰۰۰ ۳ ماهه

 

آغاز فروش فوری پژو پارس، رانا پلاس و دنا پلاس از فردا + جدول شهریور ۱۴۰۰

ایران خودرو در جدیدترین مرحله فروش فروی محصولات خود ویژه شهریورماه ۱۴۰۰، شرایط فروش فوری سه محصول خود را از فردا پنجشنبه ۴ شهریورماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، مشتریان می توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

در این شرایط فروش که از روز پنجشنبه ۴ شهریورماه آغاز می شود، سه خودروی پژو پارس سال بنزینی، رانا پلاس و خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند حداکثر تا روز شنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۰، نسبت به ثبت نام یکی از خودروهای ذکر شده اقدام کرده و ماشین خود را ۳ ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو قیمت (ریال) موعد تحویل
رانا پلاس ۱,۸۰۳,۱۹۰,۰۰۰ ۳ ماهه
پژو پارس سال ۱,۴۰۲,۷۳۰,۰۰۰ ۳ ماهه
دنا پلاس توربو اتومات ۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳ ماهه

 

آغاز دور دوم پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از شنبه + جدول مردادماه ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۳ مردادماه، دور دوم پیش فروش ۵ محصول مختلف خود را ویژه مردادماه ۱۴۰۰ آغاز کرده و با تعیین موعد تحویل در تابستان ۱۴۰۱، مشتریان می توانند یکی از محصولات قابل عرضه را ثبت نام کرده و سال آینده به قیمت روز دریافت کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۳ مردادماه آغاز خواهد شد، پنج خودروی سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما، رانا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر دستی و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز دوشنبه ۲۵ مردادماه، نسبت به ثبت نام یکی از خودروهای قابل عرضه اقدام کرده و در بازه تیر تا شهریورماه ۱۴۰۱، خودروی ثبت نامی را به قیمت روز دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو پیش پرداخت (ریال) موعد تحویل
سورن پلاس ۱,۰۲۱,۲۸۰,۰۰۰ شهریورماه ۱۴۰۱
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۱,۰۸۱,۳۱۰,۰۰۰ شهریورماه ۱۴۰۱
رانا پلاس ۹۰۱,۹۵۰,۰۰۰ شهریورماه ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو ۱,۴۲۶,۹۹۰,۰۰۰ شهریورماه ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو اتومات ۱,۹۵۰,۴۴۰,۰۰۰ تیر الی شهریورماه ۱۴۰۱

 

آغاز فروش فوری پژو پارس معمولی و TU5 از فردا + جدول مردادماه ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو در بیستمین مرحله فروش فوری محصولات خود ویژه مردادماه ۱۴۰۰، شرایط فروش فوری دو محصول خود را از فردا پنجشنبه ۱۴ مردادماه آغاز کرده و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، مشتریان می توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

در این شرایط فروش که از روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه آغاز خواهد شد، دو خودروی پژو پارس بنزینی و خودروی پژو پارس TU5 ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۰، نسبت به ثبت نام این دو خودرو اقدام کرده و ماشین خود را ۳ ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو قیمت (ریال) رنگ قابل عرضه
پژو پارس بنزینی ۱,۴۰۲,۷۳۵,۰۷۱ سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری
پژو پارس TU5 ۱,۴۵۷,۹۵۴,۶۴۴ سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری

 

شرایط فروش ۵ محصول ایران خودرو ویژه عید غدیر + جدول مردادماه ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، پیش فروش ۵ محصول مختلف خود را ویژه مردادماه ۱۴۰۰ در دستور کار قرار داده و مشتریان می توانند از فردا چهارشنبه ۶ مردادماه، نسبت به ثبت نام یکی از ۵ محصول قرار گرفته در لیست اقدام کرده و ماشین ثبت نامی خود را یکسال پس از ثبت نام، ولی به قیمت روز دریافت کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۶ مردادماه آغاز خواهد شد، پنج خودروی سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما، رانا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر دستی و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه ۹ مردادماه، نسبت به ثبت نام اقدام کرده و در بازه خرداد الی مردادماه ۱۴۰۱ خودروی ثبت نامی خود را به قیمت روز دریافت کنند که برای اطلاع از جزییات فروش و مبالغ تعیین شده به عنوان پیش فروش می توانید به جدول زیر توجه کنید.

 

خودرو پیش پرداخت (ریال) موعد تحویل
سورن پلاس ۱,۰۲۱,۲۸۰,۰۰۰ تیر و مردادماه ۱۴۰۱
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۱,۰۸۱,۳۰۰,۰۰۰ تیر و مردادماه ۱۴۰۱
رانا پلاس ۹۰۱,۹۵۰,۰۰۰ مردادماه ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو ۱,۴۲۶,۹۹۰,۰۰۰ مردادماه ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو اتومات ۱,۹۵۰,۴۴۰,۰۰۰ خرداد، تیر و مردادماه ۱۴۰۱

 

 

فروش فوری هایما S7 پلاس با قیمت قطعی + جدول تیرماه ۱۴۰۰

ایران خودرو از فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه به مدت ۳ روز، مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S7 پلاس را در شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی به مشتریان عرضه خواهد کرد و مشتریان می توانند پس از گذشت ۳ ماه، خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند.

خودروی جدید هایما S7 پلاس با قیمت قطعی ۶۴۰ میلیون تومانی و در ۵ رنگ مختلف، از فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه به مشتریان عرضه شده و متقاضیان تنها تا پایان روز شنبه ۲۶ تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو قیمت قطعی (ریال) رنگ های قابل عرضه موعد تحویل
هایما s7 پلاس ۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سفید، نقره ای، ذغالی، خاکستری، مشکی ۱۲۰ روزه

 

لازم به توضیح است که گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7، نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آنان هستیم.

آغاز فروش دنا پلاس توربوشارژ، پژو ۲۰۷ و سه محصول دیگر از یکشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰

ایران خودرو قصد دارد از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ پنج محصول خود را پیش فروش کند. در این طرح فروش که خودروهای پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک قرار دارند، موعد تحویل از خردادماه الی مردادماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

این طرح فروش نیز با قرعه کشی انجام می شود و روز چهارشنبه با نظارت نهادهای ناظر، قرعه کشی این پیش فروش انجام خواهد شد.

شرایط فروش مذکور تا روز سه شنبه ۲۲ تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

خودرو موعد تحویل خودرو پیش پرداخت (تومان)
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک خردادماه الی مردادماه ۱۴۰۱ ۱۹۵.۰۴۴.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ دستی خردادماه الی مردادماه ۱۴۰۱ ۱۴۲.۶۹۹.۰۰۰
رانا پلاس خردادماه الی مردادماه ۱۴۰۱ ۹۰.۱۹۵.۰۰۰
سورن پلاس خردادماه الی مردادماه ۱۴۰۱ ۱۰۲.۱۲۸.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما خردادماه الی مردادماه ۱۴۰۱ ۹۰.۵۸۶.۰۰۰

 

آغاز فروش فوری پژو پارس و دنا پلاس توربوشارژر از فردا + جدول تیرماه ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۰، شرایط فروش فوری محصولات خود را ویژه تیرماه ۱۴۰۰ اعلام کرده و در این طرح فروش مشتریان می توانند ۳ محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۳ ماهه خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه آغاز خواهد شد، سه خودروی پژو پارس معمولی، پژو پارس TU5 و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰، نسبت به ثبت نام این سه خودرو اقدام کرده و ماشین خود را ۳ ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو قیمت (ریال) رنگ قابل عرضه
پژو پارس بنزینی ۱,۴۰۲,۷۳۵,۰۷۱ سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری
پژو پارس TU5 ۱,۴۵۷,۹۵۴,۶۴۴ سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۳,۹۰۰,۸۹۳,۲۷۴ سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری

 

آغاز فروش نقد و اقساطی فوتون تونلند با قیمت قطعی + جدول تیرماه ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه تیرماه، فروش نقدی، نقدی مرحله ای و اقساط دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون تونلند را از امروز یکشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو در شرایط متنوع اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب ۸۰۷ میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت ۸۵۸ میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو هم بسته به انتخاب شرایط فروش، بین تیرماه تا مهرماه ۱۴۰۰ متغیر خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

 

شرایط فروش فوتون تونلند بنزینی

 

 

شرایط فروش فوتون تونلند دیزلی

 

آغاز پیش فروش سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژر پنجشنبه ۳ تیرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۰، اولین شرایط پیش فروش محصولات خود را بعد از افزایش قیمت خودروهای داخلی در سال جدید اعلام کرده و در این طرح فروش مشتریان می توانند ۲ محصول این گروه خودروسازی را به قیمت روز و موعد تحویل یکساله خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳ تیرماه آغاز خواهد شد، دو خودروی سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژر دستی ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰، نسبت به ثبت نام این دو خودرو اقدام کرده و در بازه فروردین الی تیرماه ۱۴۰۱ خودروی ثبت نامی خود را به قیمت روز دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

خودرو رنگ پیش پرداخت موعد تحویل
سورن پلاس مشکی، خاکستری متالیک، سفید ۱,۰۲۱,۲۸۵,۰۰۰ فروردین الی تیر ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو دستی مشکی، خاکستری متالیک، سفید ۱,۴۲۶,۹۹۶,۰۰۰ فروردین الی تیر ۱۴۰۱

 

آغاز فروش نقد و اقساط ون وانا با قیمت قطعی + جدول خرداد ۱۴۰۰

ایران خودرو دیزل در دور جدید فروش خردادماه خود، از آغاز فروش خودروی ون وانا خبر داد و مشتریان می توانند با موعد متنوع شهریور تا آبان ماه امسال بسته به شرایط فروش انتخابی، نسبت به ثبت نام این خودرو به صورت نقدی، نقدی مرحله ای و اقساطی اقدام کنند.

در طرح فروش خردادماه ون وانا، ایران خودرو قیمت قطعی ۹۱۴ میلیون تومانی را در نظر گرفته است و مشتریان می توانند به روش های مختلفی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. شرایط فروش اول به صورت نقدی و موعد تحویل آن هم شهریورماه امسال خواهد بود.

در طرح فروش دوم امکان خرید این خودرو به صورت نقدی چند مرحله ای فراهم شده است، هرچند مشتریان امکان خرید این خودرو به صورت اقساطی را هم دارند که جزییات بیشتر و مبالغ تعیین شده برای پیش پرداخت آن را می توانید در جدول فروش زیر شاهد باشید.

 

شرایط فروش ون وانا

 

شرایط فروش پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از ۱۸ خردادماه

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود کرده است و این طرح از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

این مرحله از فروش فوق‌العاده ایران خودرو، از فردا سه‌شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد. همچنین محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، کماکان اجرا می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

مشتریان نهایی محصولات هفدهمین مرحله فروش فوق‌العاده برای ثبت‌نام دریافت خودرو، از طریق قرعه کشی و با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا تا پنج‌شنبه هفته جاری، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جدول شرایط فروش این سه خودرو در زیر آمده است:

خودرو قیمت مصوف رنگ موعد تحویل
پارس سال ۱۴۰,۲۷۳,۵۰۷ تومان خاکستری، سفید، مشکی، نقره ای سه ماهه
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ۲۶۸,۷۳۳,۷۹۲ تومان سفید و مشکی سه ماهه
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۰,۰۸۹,۳۲۷ تومان سفید و مشکی سه ماهه

 

 

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد، افزایش قیمت برای سدان های پرفروش + جدول

با تعیین قیمت جدید خودروهای داخلی توسط شورای رقابت و ابلاغ آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت خودروهای تولید داخل ویژه خردادماه ۱۴۰۰ رسما افزایش یافت و از این پس خودروهای داخلی با قیمت جدید در شرایط فروش خودروسازان به مشتریان عرضه خواهد شد.

حال امروز در خودروبانک و با توجه به جدول رسمی منتشر شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو، نگاهی به قیمت جدید محصولات این شرکت خودروسازی خواهیم داشت و گران ترین محصول آن را می توان خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک معرفی کرد که اکنون به قیمت ۳۹۰ میلیون تومانی رسیده و با اعلام قیمت جدید در ماه های آینده، از ۴۰۰ میلیون تومان هم فراتر خواهد رفت که در ادامه و باتوجه به جدول زیر، می توانید از قیمت جدید محصولات ایران خودرو باخبر شوید.

 

قیمت محصولات ایران خودرو ویژه خرداد ۱۴۰۰

 

فروش فوری دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس توسط ایران خودرو + جدول خرداد ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه خردادماه ۱۴۰۰، اولین شرایط فروش فوری محصولات خود را بعد از افزایش قیمت خودروهای داخلی اعلام کرد و در این طرح فروش مشتریان می توانند ۴ محصول این گروه خودروسازی را با قیمت جدید و با موعد تحویل ۳۰ روزه خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲ خردادماه آغاز خواهد شد، چهار خودروی پژو پارس TU5، سورن پلاس، رانا پلاس و خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با حفظ همان محدودیت های فروش به مشتریان عرضه خواهد شد و حداکثر بعد از گذشت ۳ ماه، خودروی ثبت نامی به مشتریان تحویل داده خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

 

 

خودرو رنگ قیمت
پژو پارس TU5 آبی رویال، مشکی، نقره ای، خاکستری متالیک، سفید ۱,۴۵۷,۹۵۴,۶۴۵
سورن پلاس آبی رویال، مشکی، خاکستری متالیک، سفید ۲,۰۴۲,۵۷۰,۹۷۴
رانا پلاس مشکی، خاکستری متالیک، سفید ۱.۸۰۳.۹۱۸.۱۱۹
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مشکی، خاکستری متالیک، سفید ۳.۹۰۰.۸۹۳.۲۷۳

 

پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ و ۳ محصول ایران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۰

ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر در نظر دارد از روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه، چهار محصول این شرکت را پیش فروش کند. موعد تحویل این خودروها فروردین الی خرداد ۱۴۰۱ است و فعلاً پیش پرداختی به صورت علی الحساب دریافت خواهد شد.

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش، پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ است. در جدول زیر می توانید شرایط فروش و قیمت های مصوب به عنوان پیش پرداخت را مشاهده کنید.

 

خودرو مبلغ پیش پرداخت موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ ۱۸۵,۸۳۲,۰۰۰ تومان فروردین تا خرداد ۱۴۰۱
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱۰۰,۲۴۲,۲۰۰ تومان خرداد ۱۴۰۱
رانا پلاس ۹۰,۱۸۹,۸۰۰ تومان فروردین تا خرداد ۱۴۰۱
سورن پلاس ۹۴,۶۸۳,۹۰۰ تومان فروردین تا خرداد ۱۴۰۱

 

شرایط فروش کامیون فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدول اردیبهشت ۱۴۰۰

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کشنده فوتون یورو ۴ را در تعداد محدود و به روش نقد و اقساط اعلام کرد. ثبت نام کشنده فوتون یورو ۴ از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو دیزل به نشانی http://esale.ikd.ir صورت می‌گیرد و موعد تحویل این کشنده نیز تابستان امسال خواهد بود.

قیمت کشنده فوتون یورو ۴ در این شرایط فروش دو میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شده که مشتریان می‌توانند به یک روش نقدی و سه روش اقساطی نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. موعد تحویل کامیون فوتون در شرایط فروش نقدی تیر ۱۴۰۰ و در شرایط فروش اقساطی، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.

 

شرایط فروش کشنده فوتون

 

فروش نقدی کامیون های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل + جدول اردیبهشت ۱۴۰۰

ایران خودرو دیزل در فروش اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، از امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه شرایط فروش نقدی مدل های باری و کمپرسی کامیون های ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ را ویژه عید سعید فطر آغاز کرده و مشتریان می تواند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این کامیون در مدل های ذکر شده اقدام کنند.

در این طرح فروش کامیون باری تک ۱۹۲۴ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومانی و با موعد تحویل تیر و مردادماه ۱۴۰۰ به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت ۱ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه ۱۴۰۰ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کامیون باری ۲۶۲۴ نیز با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۳۱ میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه ۱۴۰۰ به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت ۲ میلیارد و ۴۹ میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه ۱۴۰۰ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آنان در جداول زیر آمده است.

 

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ باری

 

 

 

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ کمپرسی

 

 

شرایط فروش کامیون ۲۶۲۴ باری

 

 

 

شرایط فروش کامیون ۲۶۲۴ کمپرسی

 

آغاز فروش نقد و اقساطی پیکاپ فوتون با قیمت قطعی + جدول اردیبهشت ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه عید سعید فطر، فروش نقد و اقساط دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون تونلند را از امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب ۸۰۷ میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت ۸۵۸ میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو هم بسته به انتخاب شرایط فروش، بین خردادماه تا شهریورماه ۱۴۰۰ متغیر خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

 

خودرو شرایط پرداخت پرداخت اولیه پرداخت الباقی تحویل خودرو
پیکاپ بنزینی فوتون نقدی ۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان تیر ۱۴۰۰
پیکاپ بنزینی فوتون اقساطی ۲۸۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان چک تا ۲۴ ماه مرداد و شهریور ۱۴۰۰
پیکاپ دیزلی فوتون نقدی ۸۵۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرداد ۱۴۰۰
پیکاپ دیزلی فوتون اقساطی ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان چک تا ۲۴ ماه خرداد و تیر ۱۴۰۰

 

قیمت خودرو رسماً افزایش یافت؛ قیمت جدید خودرو توسط شورای رقابت اعلام شد

شورای رقابت پس از حواشی بسیار، امروز دوشنبه قیمت جدید خودروهای دو خودروساز بزرگ یعنی ایران خودرو و سایپا را اعلام کرد. بر اساس تورم یک ساله اعلام شده توسط بانک مرکزی، و البته چندین متغیر کیفیت و بهره وری، ایران خودرو و سایپا این مجوز را کسب کردند که قیمت خودرو های خود را طبق جدول زیر افزایش دهند.

قیمت جدید خودرو در سال ۱۴۰۰

 

قیمت های اعلام شده در این لیست تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ اعمال و اجرا می شود.

 

قیمت جدید خودرو میزان افزایش
ایران خودرو متوسط ۸.۲ درصد
سایپا متوسط ۸.۹ درصد

 

قیمت جدید خودرو برای ثبت نامی های ۹۹؟

 

نکته مهم این است که تمامی متقاضیانی که تا پایان سال ۹۹ برای خرید خودرو ثبت نام کرده و پیش پرداختی داشته اند، شامل این افزایش قیمت نخواهند شد. ولی این متقاضیان مشمول دریافت سود نیز نمی شوند.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو رسماً اعلام شد؛ افزایش قیمت به دلیل نرخ جدید بیمه

با تعیین و اعلام نرخ جدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو در سال ۱۴۰۰، گروه صنعتی ایران خودرو نیز قیمت محصولات خود را مطابق با نرخ جدید بیمه نامه خودرو بروزرسانی کرده و قیمت جدید محصولات خود را ویژه فروردین ماه ۱۴۰۰ رسماً روی وبسایت خود اعلام کرده است که جزییات آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

باتوجه به نرخ های اعلام شده، می توان نوسان و افزایش قیمت کمتر از ۱ میلیون تومانی را برای تمامی محصولات این گروه خودروسازی مشاهده کرد.

 

خودرو قیمت نهایی مصرف کننده (ریال)
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱,۱۰۹,۷۴۳,۶۹۶
پژو پارس بنزینی ۱,۲۲۴,۱۰۴,۵۵۱
پژو پارس دوگانه سوز ۱,۲۷۰,۷۲۴,۸۳۲
پژو پارس LX ۱,۲۷۲,۱۲۱,۵۷۲
سمند EF7 پایه گازسوز ۱,۲۱۷,۹۵۴,۹۵۵
سمند EF7 بنزینی ۱,۱۵۸,۲۵۷,۲۵۴
سمند LX ۱,۱۷۵,۹۸۳,۵۲۲
سمند سورن پلاس ۱,۸۹۳,۶۷۸,۵۱۳
رانا پلاس ۱,۸۰۳,۷۹۶,۱۱۹
دنا با کروز کنترل ۱,۵۰۸,۳۲۱,۲۵۹
دنا پلاس ۱,۶۶۹,۸۵۲,۸۷۶
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ۳,۷۱۶,۶۴۱,۵۸۲
پژو ۲۰۷ دستی ۱,۵۳۱,۰۰۵,۱۳۸
پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی ۱,۶۰۷,۱۱۳,۱۶۳

 

شرایط فروش ۴ محصول ایران خودرو از چهارشنبه + جدول فروردین ماه ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو اولین طرح پیش فروش محصولات خود در سال ۱۴۰۰ را از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه آغاز کرده و در این طرح فروش ۴ محصول مختلف این شرکت با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه ثبت سفارش خواهد شد.

در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و حداکثر به مدت ۳ روز، مشتریان می توانند تا روز شنبه ۲۸ فروردین ماه نسبت به ثبت نام چهار محصول این شرکت اقدام کنند.

در این طرح فروش ۴ خودروی پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما، رانا پلاس، سورن پلاس و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک قابل عرضه به مشتریان هستند که جزییات فروش آنان در جدول زیر آمده است.

 

خودرو مبلغ پیش پرداخت رنگ موعد تحویل
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱,۰۰۲,۴۲۲,۰۰۰ ریال سفید، نقره ای، خاکستری، آبی، قرمز آبان ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۱
رانا پلاس ۹۰۱,۸۹۸,۰۰۰ ریال سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، گیلاسی مهر ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۱
سورن پلاس ۹۴۶,۸۳۹,۰۰۰ ریال مشکی، سفید، آبی، خاکستری مهر ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۱
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱,۸۵۸,۳۲۰,۰۰۰ ریال مشکی، نقره ای، خاکستری، سفید آذر تا اسفند ۱۴۰۰

 

شرایط فروش پژو پارس و سمند ای ایکس توسط ایران خودرو + جدول فروردین ۱۴۰۰

ایران خودرو اولین شرایط فروش سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد و در این شرایط فروش، سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU5 و سمند ال ایکس حضور دارد که با موعد ۹۰ روز کاری تحویل داده می شود. افرادی که در قرعه کشی های قبلی انتخاب نشده اند می توانند برای این سه خودرو اقدام به ثبت نام کنند.

همچنین کسانی که در طرح های قبلی موفق به واریز نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش اقدام کنند. بر اساس شرایط اعلام شده، مبلغ ۵۰ هزار تومان از ثمن معامله توسط مشتری به مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به مدت یک سال خودرو در رهن خواهد بود و امکان معامله ندارد.

این طرح فروش به روش قرعه کشی و از یکشنبه ۸ فروردین ماه الی چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد.

 

نام خودرو رنگ قیمت مصوب فروش تاریخ تحول
پژو پارس بنزینی سفید، خاکستری، مشکی، نقره ای ۱۲۲,۴۱۰,۴۰۰ تومان حداکثر ۹۰ روز کاری
پژو پارس TU5 سفید ۱۲۷,۲۱۲,۱۵۷ تومان حداکثر ۹۰ روز کاری
سمند ال ایکس سفید، مشکی، آبی رویال ۱۱۷,۵۹۸,۳۵۲ تومان حداکثر ۹۰ روز کاری

 

شرایط فروش تحویل فوری وانت آریسان دوگانه سوز + جدول اسفندماه ۹۹

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه، فروش فوری وانت آریسان دوگانه سوز (مدل ۹۹) را آغاز کرده و مشتریان می توانند بدون محدودیت پلاک فعال انتظامی، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و تنها ۴۵ روز کاری پس از ثبت نام خودروی خود را تحویل بگیرند.

در این طرح فروش که از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه آغاز شده است، وانت آریسان دوگانه سوز مدل ۹۹ با قیمت مصوب ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومانی به مشتریان عرضه شده و ۴۵ روز پس از ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد. گفتنی است که محدودیت پلاک فعال برای خرید این خودرو برداشته شده، اما سند این خودرو همچنان تا یکسال نزد ایران خودرو امانت است.

 

 

خودرو قیمت مصوب (ریال) موعد تحویل
وانت آریسان دوگانه سوز (مدل ۹۹) ۱,۲۰۵,۶۳۰,۰۵۹ ۴۵ روز

 

شرایط فروش تحویل فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو + جدول اسفندماه ۹۹

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه جدید فروش خود ویژه اسفندماه، جزییات مرحله چهارم فروش فوق العاده دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک را اعلام کرده و مشتریان می توانند با قیمت مصوب و موعد تحویل ۹۰ روزه نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش که از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۶ اسفندماه اعتبار خواهد داشت، خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با قیمت مصوب ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۷۸ تومانی به مشتریان عرضه شده و ۳ ماه پس از ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

 

خودرو قیمت مصوب (ریال) موعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۳,۷۰۸,۰۱۱,۷۸۲ ۹۰ روز

 

شرایط فروش فوتون تونلند با قیمت قطعی ویژه اسفندماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه اسفندماه، فروش دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ “فوتون تونلند” را از امروز شنبه ۹ اسفندماه آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب ۷۸۷ میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت ۸۳۷ میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو نیز برای نیمه دوم خردادماه سال ۱۴۰۰ تعیین شده که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

 

شرایط فروش پیکاپ تونلند بنزینی

 

 

شرایط فروش پیکاپ تونلند دیزلی

 

شرایط فروش پژو ۲۰۶، رانا پلاس و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای توسط ایران خودرو + جدول

ایران خودرو به تازگی شرایط فروش چند محصول خود را اعلام کرده که از فردا ۱۰ اسفندماه آغاز خواهد شد. در این لیست خودروهایی چون پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پارس بنزینی، پارس TU5، سمند ال ایکس بنزینی، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دنده دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس حضور دارند.

تحویل خودروها حداکثر ۱۲ ماهه است همانند گذشته از طریق ثبت نام و قرعه کشی، باید اقدام به خرید این خودروها کرد. این شرایط فروش از یکشنبه ۱۰ اسفندماه الی سه شنبه ۱۲ اسفندماه برقرار است.

 

نام خودرو پیش پرداخت (ریال) موعد تحویل
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۵۵۰,۵۵۶,۰۰۰ بهمن و اسفند ۱۴۰۰
پارس بنزینی ۶۰۷,۷۳۷,۰۰۰ بهمن و اسفند ۱۴۰۰
پارس TU5 ۶۳۱,۷۴۵,۰۰۰ بهمن و اسفند ۱۴۰۰
سمند LX بنزینی ۵۸۳,۶۷۶,۰۰۰ زمستان ۱۴۰۰
سورن پلاس ۹۴۲,۵۲۴,۰۰۰ زمستان ۱۴۰۰
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۹۹۸,۱۰۷,۰۰۰ زمستان ۱۴۰۰
رانا پلاس ۸۹۷,۵۸۳,۰۰۰ زمستان ۱۴۰۰

 

 

آغاز فروش فوق العاده ۶ محصول ایران خودرو از چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت ۳ روز، مشتریان می توانند ۶ محصول این گروه خودروسازی را تا روز شنبه ۲ اسفند ماه با قیمت قطعی ثبت نام کنند.

در این طرح فروش خودروهای مختلفی همچون پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو پارس بنزینی، سمند LX، سورن پلاس، رانا پلاس و خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

 

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

 

فروش ویژه کامیون های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل ویژه دهه فجر + جدول

ایران خودرو دیزل در فروش ویژه دهه مبارک فجر، شرایط فروش نقدی، نقدی مرحله ای و شرایط فروش اقساطی مدل های باری و کمپرسی کامیون های ۱۹۲۴ را آغاز کرده و مشتریان می تواند با تسهیلات تا سقف ۶۸۰ میلیون تومان نسبت به ثبت نام این کامیون اقدام کنند.

در این طرح فروش کامیون باری تک ۱۹۲۴ با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومانی به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت ۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

 

شرایط فروش کامیون باری

 

 

 

شرایط فروش کامیون کمپرسی

 

آغاز فروش فوق العاده ۹ محصول ایران خودرو از فردا سه شنبه ۱۴ بهمن ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت ۳ روز، مشتریان می توانند ۹ محصول این گروه خودروسازی را تا روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه با قیمت قطعی ثبت نام کنند.

در این طرح فروش ویژه بهمن ماه ۹۹ خودروهای مختلفی همچون رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر دستی، پژو پارس TU5، پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، سورن پلاس، سمند LX و همچنین خودروی پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

 

 

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه بهمن ماه

 

شرایط فروش رانا پلاس، سورن پلاس و دنا از سه شنبه ۲۳ دی ماه توسط ایران خودرو + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه ۲۳ دی ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت ۳ روز، مشتریان می توانند ۳ محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که تا روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه اعتبار دارد، خودروی دنا معمولی در کنار دو خودروی جدید رانا پلاس و سورن پلاس با قیمت قطعی و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

در لیست زیر قیمت خودرو های موجود در این شرایط فروش مشخص شده اند.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه دی ماه

 

آغاز پیش فروش تارا از روز شنبه ۲۰ دی ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۰ دی ماه، برای اولین بار اقدام به ثبت سفارش خودروی جدید تارا در قالب طرح پیش فروش خواهد کرد و این خودرو در دو مدل گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر ۱ ساله به مشتریان عرضه می شود.

طبق اعلام ایران خودرو، طرح پیش فروش تارا از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز شده و تنها تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه اعتبار دارد و همانند طرح های فروش قبل خودروسازان، محدودیت های ثبت نام در این طرح فروش نیز برقرار خواهد بود.

باتوجه به جدول فروش، نسخه گیربکس دستی تارا با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ثبت نام شده و موعد تحویل آن در بازه تیر الی دی ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود. نسخه اتوماتیک هم پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی دارد و موعد تحویل آن برای مهر تا دی ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

 

شرایط فروش خودروی تارا

 

آغاز فروش فوق العاده پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پژو پارس TU5 از فردا یکشنبه ۳۰ آذرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز یکشنبه ۳۰ آذرماه آغاز کرده و حداکثر به مدت ۳ روز، مشتریان می توانند ۳ محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که تا روز سه شنبه ۲ دی ماه اعتبار خواهد داشت، سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و خودروی پژو پارس TU5 با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

 

 

جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو

 

آغاز فروش فوق العاده پژو پارس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ پانوراما از یکشنبه ۹ آذرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز یکشنبه ۹ آذرماه آغاز کرده و حداکثر به مدت ۳ روز، مشتریان می توانند ۵ محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

این طرح فروش همانطور که گفتیم، از فردا یکشنبه ۹ آذرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه ۱۱ آذرماه اعتبار خواهد داشت و مشتریان می توانند در این طرح فروش ۵ خودروی پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس TU5، سمند ال ایکس همچنین خودروی پژو ۲۰۷ دستی پانوراما را با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه ثبت نام کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

 

 

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه آذرماه
خودرو قیمت مهر ۱۴۰۰ (تومان) قیمت آبان ۱۴۰۰ (تومان) میزان افزایش (حدود)
رانا پلاس ۱۹۳,۴۲۲,۷۰۰ ۲۰۸,۷۰۷,۸۰۰ ۷.۹ درصد
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۲۱۶,۲۶۳,۰۰۰ ۲۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵.۱ درصد
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۰,۰۸۹,۳۰۰ ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱.۳ درصد
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۲۷,۱۲۲,۰۰۰ ۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰ ۴۴.۷ درصد
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟