۲ محصول جدید «مایان» در مسیر عرضه  زمستانی

دوشنبه - 29 آذر 1400

پیشرانه – گروه خودروسازی مایان ۲ محصول جدید را در بهمن ماه به بازار عرضه می کند.

پیشرانه – گروه خودروسازی مایان ۲ محصول جدید را در بهمن ماه به بازار عرضه می کند.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» مصطفوی مدیر کارخانه  گروه خودروسازی مایان در گفت و گو با «پیشرانه» اظهار کرد: در نمایشگاه حمل و نقل دو محصول جدید را وارد بازار ایران کرده ایم که با افتخارافتتاح این دو محصول با حضور وزیر راه و شهرسازی  صورت گرفت و این دو محصول جدید را از این به بعد در بازار خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: ما ۴ مدل خودرو در سبد محصولات مجموعه داریم. کشنده ۴۹۰ اسب ۴۴ تن، اتوبوس شهری که به تازگی وارد سبد محصول ما شده است، خودروی باری دیما با ۱۹ تن با شاسی ۸ متر و خودروی میتسوبیشی فوسو که بیش از ۳ سال است در بازار ایران تولید و عرضه می شوند.

مصطفوی درباره رقبای خود تصریح کرد: با توجه به کامل بودن سبد محصولات ما در هر سگمنتی رقبای قوی داریم. شرکت مایان پیش تر در حوزه تریلی ها فعال بود و پریمیوم برند بازار بود. سیاست  شرکت نیز بر همین اساس است که بتوانیم بهترین محصولات در گروه مسافری و باری را در سبد محصولات خود داشته باشیم و پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشیم.

وی ادامه داد: سطح کیفیت محصولات مایان مشابه هر آنچه که سال های سال این گروه به مشتریان خود ثابت کرده است، بوده  و همیشه جزو صدر نشینان است.

مصطفوی با اشاره زمان عرضه این دو محصول جدید، افزود: دو محصول کشنده و میتسوبیشی فوسو در بازار عرضه کرده ایم. خط تولید دو محصول جدید نیز احداث و قطعا تا بهمن ماه در سبد فروش قرار می گیرد.

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟