ضرغامی از غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بازدید کرد

شنبه - 9 بهمن 1400

پیشرانه -غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز به کار کرد.

پیشرانه -غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز به کار کرد.
به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، صبح روز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ عزت اله ضرغامی به همراه محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از غرفه کانون بازدید کر‌د.
در این بازدید خودروهای تاریخی به نمایش گذاشته شده در غرفه شامل فولکس بیتل مدل۱۹۷۳، مرسدس بنز ۱۹۰ اس ال مدل ۱۹۶۰، آستین هیلی مدل ۱۹۵۹، دو دستگاه موتورسیکلت هارلی دیویدسون مدل ۱۹۵۱ و ۱۹۳۰ مورد توجه وزیر میراث فرهنگی قرار گرفت.
در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز تیونینگ شده مخصوص کویرنوردی و یک دستگاه موتور سیکلت کروزر ویژه سفرهای بین شهری از سوی کلوپ ملی سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایش گذاشته شده است.
حرکت نمادین حدود ۳۰ دستگاه خودرو پیکان کلاسیک متعلق به دهه های ۴۰ و ۵۰ شمسی از محل وزارت میراث فرهنگی به سمت محل برپایی نمایشگاه و همراهی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با این تور از حاشیه های جذاب امروز بود.
امداد خودرو، شرکت سرمایه گذاری و سیاحتی زاگرس، امور بین الملل، صنایع دستی، صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو، آموزش، باشگاه اعضا و دیگر بخش های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این غرفه خدمات و فعالیت های خود را به عموم بازدیدکنندگان معرفی و ارائه می کنند.
در این دوره از نمایشگاه که تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد، علاقه مندان می توانند با ثبت‌نام رایگان در باشگاه اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از مزایای متعدد آن بهره مند شوند. در این راستا کارت‌های اشتراک امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با ۲۵ درصد تخفیف صادر می‌شود.
معرفی قابلیت های جدید نرم افزار امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از جمله اطلاع‌رسانی لحظه ای مراحل گردش کار به امداد خواه، امکان نمایش محل‌های پمپ‌ بنزین و امکان ثبت نظرات به صورت مستقیم، از فعالیت‌های غرفه کانون در این نمایشگاه است.
بازدیدکنندگان از غرفه کانون با همراه داشتن اصل گواهی‌نامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس ۳ در چهار می‌توانند با برخورداری از ۵۰ درصد تخفیف گواهی نامه رانندگی بین‌المللی خود را در کمتر از ۱۵ دقیقه دریافت کنند.
غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تا پایان نمایشگاه با خدمات و برنامه های متنوع پذیرای علاقه مندان به حوزه سفر و صنعت گردشگری خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟