بدترین برندهای تایر ۲۰۲۲ که ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازند

دوشنبه - 18 بهمن 1400

پیشرانه -تایر برای خودرو مثل پا برای انسان است. تایرها متحمل وزن بدنه هستند و به چسبندگی خودرو با جاده کمک می‌کنند. کاربرد تایرهای بی‌کیفیت نه تنها باعث می‌شود هندلینگ و کنترل خودرو را از دست بدهید، بلکه سروصدای جاده کلافه‌تان خواهد کرد.

پیشرانه -تایر برای خودرو مثل پا برای انسان است. تایرها متحمل وزن بدنه هستند و به چسبندگی خودرو با جاده کمک می‌کنند. کاربرد تایرهای بی‌کیفیت نه تنها باعث می‌شود هندلینگ و کنترل خودرو را از دست بدهید، بلکه سروصدای جاده کلافه‌تان خواهد کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» به نقل از خودروبانک ، به غیر از خطر بالقوه ترکیدن لاستیک و واژگونی احتمالی خودرو، بدترین ایراد استفاده از تایرهای ضعیف این است که در مدت کوتاهی فرسوده شده و شما را وادار به خرید تایرهای جدید می‌کنند. پس بهتر است از همان ابتدا به سراغ تایرهای بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت نروید.

صدها برند مختلف در سراسر دنیا وجود دارند که تولیدکننده تایر هستند، ولی تمام آن‌ها محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه نمی‌کنند. لاستیک‌های ارزان‌قیمت معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

تنها چیزی که بین جاده و خودرو قرار می‌گیرد، تایر است. به همین خاطر توصیه می‌شود برای امنیت خود و خانواده‌تان حتماً از لاستیک‌های باکیفیت روی چرخ‌های ماشین استفاده کنید.

بنابراین گول آفرها و قیمت‌های جذاب را نخورید و تنها به سراغ تایرهای متعلق به تولیدکنندگان معروف بروید.

۶ مورد از بدترین برندهای تایر ۲۰۲۲

 

۱- چائویانگ (Chaoyang)

۲- گودراید (Good Ride)

۳- وستلیک (Westlake)

۴- اِی کا اِس (AKS tires)

۵- تلوراید (Telluride)

۶- کامپس (Compass tires)

این شش برند، همگی چینی هستند. بسیاری از سازندگان چینی یک نوع تایر را با برندهای مختلف به بازار عرضه می‌کنند. یکی از این تولیدکننده‌های بزرگ، شرکت لاستیک هانگزو است که ارزان‌ترین تایرها را بدون بازرسی ایمنی، در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

بد نیست بدانید که شرکت‌های چینی هر سال حدود ۶۵ میلیون تایر را در سراسر دنیا توزیع می‌کنند. بنابراین ارزان‌ترین تایرهای موجود در بازار به احتمال زیاد ساخت چین هستند و کیفیت آن‌ها از همه بدتر است، البته در این بین موارد استثنایی مثل برخی محصولات Sailun یافت می‌شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • ناشناس | ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ ق٫ظ

    با سلام
    من میخوام بدونم کویرتایر تست کرده و مدارکی بابت اثبات این موضوع داره ؟؟
    آخه سایلون که تمام استاندارهای جهانی را داره وبه کل دنیا محصولاتش را صادر میکنه چه طور میشه کیفیتش ازکویرتایری که برای فروش محصولاتش در خود ایران هم مشکل داره وهیچ استانداردی رو پاس نکرده پایین تر باشه؟؟
    اگر مقیاسشون فقط کلامشونه بنده هم به اطلاع همه میرسانم تهران وسط کره زمین قرارداره هرشخصی شک داره متر بیاره مترکنیم….