مدیرعامل گروه بهمن از برنامه ریزی برای کسب بیش از ۵۰ درصد از بازار خودروهای تجاری خبر داد

دوشنبه - 9 اسفند 1400

پیشرانه – مراسم رونمایی از محصول پرقدرت و مدرن امپاور و افتتاح خط تولید آن در شرکت بهمن دیزل واقع در شهر صنعتی البرز قزوین امروز نهم اسفندماه در حال برگزاری است.

پیشرانه – مراسم رونمایی از محصول پرقدرت و مدرن امپاور و افتتاح خط تولید آن در شرکت بهمن دیزل واقع در شهر صنعتی البرز قزوین امروز نهم اسفندماه در حال برگزاری است.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به سهم بیش از ۵۰ درصد در بازار کامیونت توسط بهمن دیزل و ۳۰ درصد در کامیون کشنده توسط سیبا موتور (FAW) گفت: بازار کامیون کشنده مدرن و پر قدرت امپاور در بهمن دیزل در کنار تولیدات جدید سیباموتور با برند FAW به عنوان بزرگترین سازنده کامیون کشنده در کشور چین به راحتی می‌توانیم به ۵۰ درصد از سهم کل خودروسازی تجاری کشور دست یابیم. در سال ۱۴۰۱ تولیدات سیبا موتور و بهمن دیزل دوبرابر خواهد شد.

وی اظهار کرد: هدف ما در کنار رشد دو برابری تولید حفظ مقام اول کیفیت در تولید و خدمات است.

علیمرادلو ضمن تشکر از حمایت های مسوولین در وزارت صمت و استان قزوین گفت: به زودی کامیون ۱۲ و ۱۸ تن به سبد محصولات این گروه اضافه می شود.

گفتنی است؛ امپاور یکی از مدرن ترین کامیون هایی است که در کشور تولید و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی می باشد. این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد. امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته با ساخت ZF است. از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و… اشاره نمود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟