امضای تفاهمنامه شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران

چهارشنبه - 25 اسفند 1400

پیشرانه -با امضای تفاهمنامه‌ای بین شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران، همکاری‌های مشترک این دو مجموعه با هدف گسترش سطح امدادرسانی به محصولات بهمن موتور آغاز شد.

پیشرانه -با امضای تفاهمنامه‌ای بین شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران، همکاری‌های مشترک این دو مجموعه با هدف گسترش سطح امدادرسانی به محصولات بهمن موتور آغاز شد.
به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» با توجه به رویکرد همکاری و استفاده از پتانسیل های داخلی در کشور که مورد تاکید مهدی خطیبی مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو بوده و اعلام داشته که در بحث صنعت خودرو نیازمند عزم داخلی و استفاده از پتانسیل‌های داخلی هستیم و این نگرش علاوه بر بخش دولتی در بخش خصوصی نیز حکمفرماست که می توان در صحبت های بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن مشاهده کرد.

علیمرادلو در این باره می گوید: در شرایط فعلی که تحریم ها درصدد خاموش کردن صنعت کشور است، باید توجه بیشتری به تولیدات داخلی داشته باشیم و راهکار برون رفت از مشکلات کنونی تقویت ساخت داخل و تولید با تکیه بر توانمندی نیرو‌های مستعد و پرتلاش داخلی است.

حال برای افزایش هم افزایی و استفاده از زیر ساخت های مشترک شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران (متعلق به ایران خودرو) برای ارائه خدمات بهینه، تفاهمنامه ای منعقد شد.

در این تفاهم‌نامه که به امضای محمد ضرابیان به عنوان مدیرعامل شرکت بهمن موتور و عضو هیئت مدیره گروه بهمن و سید عباس میرحسینی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره امداد خودرو ایران رسید، همکاری مشترک دو شرکت تشریح شد.

گفتنی است شرکت امداد خودرو ایران از شرکت های ایساکو می باشد که خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو را به عهده دارد. حضور سیدرضا مفیدی به عنوان مدیرعامل شرکت ایساکو در ایجاد چنین فضای کاری مشترک، نقش موثری داشته است.

در این تفاهمنامه همکاری و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های امداد خودرو ایران به منظور ارایه خدمات امدادی ۲۴ ساعته به محصولات شرکت بهمن موتور در سراسر کشور اعلام شد.

براساس این گزارش، همکاری های امدادی برای ارائه خدمات در محل، حمل خودرو، تعویض لاستیک، سوخت رسانی، اتصال باتری به باتری، تعویض باتری و تست فیوز و… از اهداف توافق نامه مورد اشاره است.

همچنین همکاری مشترک در طرح های ویژه، فصلی و مناسبتی از دیگر اهداف تفاهم و توافق شرکت های بهمن موتور و امداد خودرو ایران (متعلق به ایران خودرو) اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت بهمن موتور امضای این تفاهمنامه را آغاز همکاری، افزایش هم افزایی و استفاده از زیر ساخت های مشترک برای ارائه خدمات بهینه دانست و گفت: در این وضعیت صنعت خودرو نیاز داریم که از اتلاف منابع حذر کنیم و از کل پتانسیل در یک جهت استفاده کنیم.

ضرابیان با تاکید بر اینکه کنار رقابت می توانیم از ظرفیت های یکدیگر در راستای ارائه خدمات استفاده کنیم، گفت: با این همکاری خدمات گسترده تری در سطح جاده ها دارا هستیم. از آنجا که محصولات ما کمترین مشکلات را خواهند داشت، انتظار داریم سرویس مناسبی و ویژه ای به مشتریان بهمن موتور ارائه شود.

وی اظهار کرد: رصد روزانه و ساعتی نحوه ارائه خدمت برای بهمن موتور از اهمیت بالایی برخوردار است و روزانه در بالاترین ارکان، موارد و نیازهای مشتریان چک می شود.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره امداد خودرو ایران نیز از امضای این تفاهمنامه ابراز خرسندی کرد و گفت: امداد خودرو ایران یکی از بزرگترین شرکت های امدادی است که با استفاده از سیستم های به روز ظرفیت لازم برای ارائه خدمات به همه محصولات فراهم است.

میرحسینی با تاکید بر اینکه گروه بهمن پیشتاز در ارائه خدمات بین خودروسازان است اظهار کرد: با دارا بودن سیستم کنترلی مطلوب در طرح های امدادی، این اطمینان را می دهیم تا در بالاترین سطح خدمات ارائه کنیم و نیازهای مشتریان را مرتفع سازیم.

گفتنی است پیش از این نیز شرکت بهمن موتور در راستای ارائه خدمات گسترده با کانون جهانگردی اتومبیلرانی ایران همکاری داشته و اکنون با افزوده شدن امداد خودرو ایران، بزرگترین خدمات امداد نوروزی در اختیار مشتریان شرکت بهمن موتور است.

دارندگان خودرو می توانند برای درخواست خدمات امدادی از مرکز تماس امداد گروه بهمن با شماره ۴۸۰۲۷، وبسایت و نرم افزار موبایل گروه بهمن اقدام کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟