اقدام های اصولی سایپا، کام ذی نفعان و مشتریان را شیرین خواهد کرد

دوشنبه - 1 فروردین 1401

پیشرانه – مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفت.

پیشرانه – مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
متن پیام محمدعلی تیموری به شرح زیر است:

به نام خدا

دهه ۱۴۰۰ برای گروه خودروسازي سايپا سال رضايت مشتريان و سوددهي بيشتر براي سهامداران خواهد بود که با انتخاب آگاهانه مردم به عنوان صاحبان اصلی كسب و كار رقم خواهد خورد.

رویکرد دولت مردمی و خدمتگزار در مدت ۷ ماه سال ۱۴۰۰، بر عدالت ­محوري، تخصص و تعهد با رفع کاستی‌‌ها، حرکت شتابان برای دست­یابی به افق ترسیم ­شده در سند چشم ­انداز ۱۴۰۴ و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی استقرار یافت.

توجه ‌ویژه به «تدوین سند نقشه راهبردی صنعتی»، «شرطی‌نکردن برنامه‌های اقتصادی به رفع تحریم‌ها»، «دانش ­بنیان­ کردن فرآیندهای تولید»، «ارتقای کیفیت محصولات» و «شتاب­ گرفتن تولید و پیشرفت» به عنوان سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های وزارت صمت و به تبع آن گروه سایپا قرار گرفت.

تاکید می­ کنم که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان راهگشا بوده و افق پیش روی اقتصاد و صنعت کشور را بسیار روشن و امیدبخش ترسیم کرده است.

هم­چنين گروه سايپا تمامي تلاش خود را براي اجراي دستور هشت ­بندي رئيس ­جمهور محبوب و مردمي درخصوص صنعت خودرو به ­كار مي­ گيرد تا سياست ­هاي اصولي دولت سيزدهم در اين صنعت محقق شود.

گروه سايپا هم‌سو با راهبرد صنعتي وزارت صمت و در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار تولید، پشتیبانی ­ها و مانع ­زدایی ­ها، نقشه راهبردی با محوریت افزایش تولید خودرو، ارتقای کیفیت محصولات و استفاده از فناوری‌های نوین در محصولات جدید را با جدیت دنبال می­ كند که در آینده ثمرات و برکات این اقدام ­های اصولی سایپا کام ذی­ نفعان و مشتریان را شیرین خواهد کرد.

از زمان آغاز به­ کار تیم مدیریتی جدید سایپا در حدود دو ماه پایانی سال ۱۴۰۰، توليد اقتصادي محصولات به عنوان یکی از اصول توسعه در توليد و بنگاه ­داري در اولویت قرار گرفت زيرا بدون تولید اقتصادی، كيفيت، قيمت تمام ­شده مطلوب و تحويل به­ موقع حاصل نمی­ شود.

مهمترین موضوع تیم مدیریتی جدید سایپا در ابتدا، تکمیل خودروهای ناقص، برنامه ­ريزي و سفارش­ گذاري به­ موقع، تخصيص منابع با اولويت زنجيره تأمين بود که در کوتاه ­مدت، با روند مطلوبی اجرا شده و در سال آتی نیز با تلاش و همت مضاعف دنبال خواهد شد.

افزایش تیراژ تولید باكيفيت، با همراهی و تقویت زنجیره تأمین (داخلي و خارجي)، گام بعدی سایپا در دوره جدید است که طی تعامل مطلوب با قطعه ­سازان حاصل خواهد شد.

توجه ویژه به حوزه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار قرار گرفته که در آینده تاثیر مثبت این اقدام را بر تصویر ذهنی جامعه و رضایت آن­ها از سایپا شاهد خواهیم بود.

طراحی و تولید موتور، قوای محرکه و گیربکس مشكل اصلي صنعت خودرو است كه اين مشكلات با یک برنامه‌ریزی کامل و عملیاتی، در کوتاه ­مدت در سایپا برطرف خواهد شد.

بدین وسیله تمامی تلاش ­های فعالان بخش خودروسازی و قطعه­ سازی کشور به ویژه کارکنان، کارگران و مدیران شاغل در گروه سایپا را ارج می ­نهم و به یکایک­شان درود می فرستم که با باورمندی دینی و همت ایرانی، پرچم عزت و افتخار ایران عزیز را به دوش می­ کشند و برای آبادانی میهن عزیزمان صادقانه تلاش می­ کنند.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا، سال نو و عید سعید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به ملت شریف ایران اسلامی، صنعتگران، جامعه پرتلاش صنعت خودرو و همه كاركنان گروه سایپا تبریک و تهنیت می­ گویم و آرزو می­ کنم در سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری به سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری و مزین شده است، صنعت خودرو و گروه سایپا بتواند به همه اهداف پیش ­بینی ­شده در مسیر تعالی و سرآمدی دست یابد. ان شاءالله

                                                                                                                                                                                           محمدعلی تیموری

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟