آغاز طرح نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش سايپا

یکشنبه - 21 فروردین 1401

پیشرانه- طرح نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش محصولات سايپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

پیشرانه- طرح نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش محصولات سايپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» مهدی روزبهاني؛ رئيس كميته مبارزه با كالاهای تقلبي و قاچاق شرکت سايپايدك، گفت: مجموعه خدمات پس از فروش سايپا در راستاي ارائه خدمات و قطعات با كيفيت به مشتريان و اطمينان از عدم وجود قطعات غير شركتي در سطح نمايندگي‌ها و عامليت‌ها، بازرسي در سطح شبكه نمايندگي‌ها و عامليت‌هاي فروش قطعه و عاملين تعميراتي را آغاز کرده است.

او از عزم جدي و قاطع در برخورد با اشخاص حقيقي و حقوقي فعال در زمينه توليد، توزيع و فروش قطعات يدكي تقلبي و قاچاق محصولات سایپا در بازار خبر داد و تصریح کرد: کيفيت قطعات يدكي در مجموعه خدمات پس از فروش سايپا تضمين های لازم را دارد بود و اين قطعات در بسته‌بندي اصلي عرضه مي‌شوند لذا تامين قطعات و فرآيند توليد مطابق استانداردهای سخت‌گيرانه است.

روزبهاني تاكيدكرد: فرآيند کنترل کيفيت برای محموله‌های قطعات يدک در مبادی ورودی به انبارهای سايپايدک به دقت مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، محموله مردود می شود.

او ادامه داد: کليه قطعات يدکی توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت صدور گواهی مرغوبيت، قطعات قابل ارسال به انبار است.

رئيس كميته مبارزه با كالاهای تقلبي و قاچاق شرکت سايپايدك با بیان اینکه نظارت و بازرسي سايپايدك در حوزه مبارزه با توزيع قطعات تقلبي و قاچاق مسبوق به سابقه بوده است، افزود: با ادامه بازرسي‌ها و همكاري با سازمان بازرسي اصناف و تعزيرات حكومتي، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سايپايدك را مسدود خواهيم کرد.

او اظهارداشت: طرح بازرسي و نظارت سايپايدك در مبارزه با توزيع قطعات غير اصلي در بازار، در تمام استان ها آغاز شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، طرح بازرسي و نظارت بر اصالت قطعات يدكي شبكه خدمات پس از فروش سايپا با حضور سیدمحمدرضا موسوي؛ مديرعامل سايپايدك و محمدرضا موسويان؛ مدير بازرسي گروه خودروسازي سايپا آغاز شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟