هیوندای i10 جدید

هیوندای i10 و تغییراتی جدید

سه شنبه - 7 آبان 1398

پیشرانه- خودرو هیوندای i10 به‌عنوان یکی از خودروهایی که از سوی کرمان موتور در کشورمان عرضه‌شده و اتفاقاً با استقبال قابل قبولی نیز مواجه شده، این روزها به فکر تغییر ظاهر افتاده است.

پیشرانه- خودرو هیوندای i10 به‌عنوان یکی از خودروهایی که از سوی کرمان موتور در کشورمان عرضه‌شده و اتفاقاً با استقبال قابل قبولی نیز مواجه شده، این روزها به فکر تغییر ظاهر افتاده است و پیش بینی ها نشان می دهد این تغییرات با استقبال مواجه خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» هیوندای i10 به‌عنوان ته‌تغاری هیوندای برای سال ۲۰۲۰ شمایل کاملاً تازه‌ای به خود می‌گیرد و با طراحی پویا، امکانات ارتباطی گسترده و تجهیزات ایمنی پیشرفته سعی در جلب نظر هرچه بیشتر خریداران خودروهای کوچک دارد.

اولین ویژگی هیوندای i10 این چشم‌بادامی ریزنقش تغییراتی است که در چراغ‌های جلو و عقب، کاپوت، سپرهای جلو و عقب، خطوط جانبی، ارتفاع کمتر سقف (۲۰ میلی‌متر)، رینگ‌های ۱۶ اینچی سفارشی جدید، ترکیب رنگ X شکل ستون C، چراغ‌ روزتاب LED دایره‌ای و نیز افزایش ۲۰ میلی‌متری عرض بدنه است که حالت پرانرژی‌تر و تهاجمی‌تری به آن بخشیده و در ترکیب با ۱۰ رنگ بدنه و سقف دو رنگ سفارشی مشکی یا قرمز تنوع قابل‌قبولی ارائه می‌کند.

هیوندای i10 جدید

فضای کابین هیوندای i10 به‌واسطه بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی مرکزی یکپارچه با نشانگرهای پشت فرمان، خروجی‌های افقی تهویه و طراحی کشیده داشبورد عریض‌تر به نظر می‌رسد. افزایش فضای ردیف عقب، کاهش ارتفاع ۱۱ و ۱۳ میلی‌متری لبه خط کمر در جلو و عقب، صندوق بار ۲۵۲ لیتری، قابلیت سفارش با ۴ یا ۵ صندلی و آپشن‌هایی نظیر دوربین عقب، پشتیبانی از اندروید و iOS، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و رهیاب ماهواره‌ای با اطلاعات لحظه‌ای وظیفه تأمین راحتی سرنشینان را بر عهده دارد.

هیوندای i10 جدید

در بحث تجهیزات ایمنی هیوندای آی ۱۰ هم می‌توان به سامانه پیشگیری از برخورد از جلو، سامانه حفظ خط حرکت، سامانه سنجش میزان هشیاری راننده، نوربالای خودکار، استارت/استاپ خودکار، بسته فنی Eco و… اشاره کرد.

گفتنی است برای هیوندای آی ۱۰ جدید فعلاً دو پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری و ۴ سیلندر ۱.۲ لیتری (MPi) با خروجی به ترتیب ۶۶ اسب بخار/۹۶ نیوتن‌متر و ۸۳ اسب بخار/۱۱۸ نیوتن‌متر در نظر گرفته‌شده است در ادامه‌شان جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی یا ۵ سرعته خودکار AMT قرار می‌گیرد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟