غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱، مثل همیشه پر بازدید!

پنجشنبه - 29 اردیبهشت 1401

پیشرانه -غرفه‌های ایران خودرو در نمایشگاه‌های اتومبیل مختلف همواره شلوغ و پربازدید بوده است. در واقع مهم نیست که ایران خودرو چه محصولی را به نمایشگاه می‌آورد، چرا که همیشه مشتریان ایرانی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از خودروهای این شرکت هستند.

پیشرانه -غرفه‌های ایران خودرو در نمایشگاه‌های اتومبیل مختلف همواره شلوغ و پربازدید بوده است. در واقع مهم نیست که ایران خودرو چه محصولی را به نمایشگاه می‌آورد، چرا که همیشه مشتریان ایرانی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از خودروهای این شرکت هستند.

ایران خودرو غرفه نسبتا بزرگی را در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ در اختیار داشت که بخش اعظم آن به محصولات خود شرکت اختصاص یافته بود. برخلاف آخرین نمایشگاه خودرو تهران که محصولات جدید پژو در غرفه ایران خودرو حضور داشتند، این بار خودروهای ایرانی نظیر تارا و پژو ۲۰۷ مولتی کالر در غرفه ایران خودرو رونمایی می‌کردند.

سه محصول مهم ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱، تارا، پژو ۲۰۷ مولتی کالر و پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما بودند. هر سه محصول توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده بودند چرا که بودجه اکثر مشتریان بازار خودرو در سطح خرید چنین خودروهایی کفاف می‌دهد.

هایما ۸S و هایما ۷X، محصولات شاخص غرفه ایران خودرو

ایران خودرو پس از آن‌که تحت تحریم‌های اقتصادی قرار گرفت و شرایط همکاری با پژو را از دست داد، دور جدیدی از همکاری را با هایما آغاز کرده است. از بین سه محصول جدید ایران خودرو و هایما، اکنون مینی‌ون هایما ۷X‌و کراس‌اوور هایما ۸S در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شدند.

هایما ۸S و هایما ۷X از مشخصات فنی مشابهی بهره می‌برند اما از نظر امکانات و تجهیزات، هایما ۷X قوی‌تر ظاهر می‌شود. مینی‌ون‌ها تاکنون در بازار خودرو ایران چندان محبوب نبوده‌اند و ایران خودرو اکنون تصمیم دارد تا با عرضه هایما ۷X، شرایط را اندکی تغییر دهد. در سوی دیگر اما امید بسیاری به موفقیت هایما ۸S وجود دارد، چرا که بازار کراس‌اوورهای نیمه لوکس چینی به سرعت در حال گسترش است و هایما ۸S‌ به واسطه مشخصات فنی قابل قبول و ظاهر زیبا می‌تواند موفق ظاهر شود.

مرسدس بنز‌های نه چندان جدید، خودروهای حاشیه ساز غرفه ایران خودرو

 

یکی از اخبار حاشیه ساز نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱، حضور چند دستگاه مرسدس بنز کلاس E در غرفه ایران خودرو (شرکت ستاره ایران) بود. حضور دوباره نسل قدیمی مرسدس بنز کلاس E که آخرین نسخه‌های آن در ایران با مدل ۲۰۱۸ موجود هستند، شایعه تولید مجدد مرسدس بنز را در ایران بر سر زبان‌ها انداخت. پیش از این و در سال‌های آغازین دهه ۱۳۸۰ خورشیدی، ایران خودرو دیزل برخی از مدل‌های مرسدس بنز کلاس E‌ و کلاس C‌ را در ایران مونتاژ می‌کرد.

پس از آن‌که خبرنگاران چنین مساله‌ای را از مسئولان غرفه ایران خودرو جویا شدند، متوجه شدیم که این مرسدس بنزهای قدیمی تنها به عنوان خودروهای شرکت ستاره ایران به نمایش درآمده‌اند و هیچ برنامه‌ای برای تولید مرسدس بنز در ایران خودرو وجود ندارد.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟