شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان

پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان آغاز می شود

دوشنبه - 20 آبان 1398

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش ۷ خودرو خود را سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۱ و از طریق وب سایت به صورت اینترنتی آغاز می‌کند.

پیشرانه- گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش ۷ خودرو خود را سه‌شنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۱ و از طریق وب سایت به صورت اینترنتی آغاز می‌کند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو اعلام کرده است خودروهای، سمند ال ایکس EF7 گازسوز، سمند ال ایکس EF7 بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، پژو پارس سال، پژو پارس معمولی، دنا معمولی و پژو ۲۰۷ دستی را پیش فروش خواهد کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای خرید سمند ال ایکس EF7 گازسوز، ۳۶ میلیون ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را مهر و آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و انصرافی برای پیش‌خرید تحویل مهر سال آینده در نظر گرفته نشده است؛ اما اگر خریداران موعد تحویل خودرو خود را آبان ماه سال آینده انتخاب کنند سود مشارکت و انصراف به ترتیب به ۱۷.۵ و ۱۴.۵ درصد تغییر خواهد کرد.

بر اساس اعلام این شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه، پیش‌پرداخت برای خرید سمند ال ایکس EF7 بنزینی، ۳۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را مهر و آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت مشارکت و انصرافی برای پیش‌خرید تحویل مهر سال آینده در نظر گرفته نشده است ؛ اما اگر خریداران موعد تحویل خودرو خود را آبان ماه سال آینده انتخاب کنند سود مشارکت و انصراف به ترتیب به ۱۸ و ۱۵ درصد تغییر خواهد کرد.

بر اساس اعلام این شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک، ۳۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را مهر و آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و انصراف برای پیش‌خرید تحویل مهر سال آینده به ترتیب ۱۵.۵ و ۱۲.۵ درصد تعیین‌شده است؛ اما اگر خریداران موعد تحویل خودرو خود را آبان ماه سال آینده انتخاب کنند سود مشارکت و انصراف به ترتیب به ۱۶ و ۱۳ درصد تغییر خواهد کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو پیش‌پرداخت برای پژو پارس سال، ۳۹ میلیون تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را مهر و آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و انصرافی برای پیش‌خرید تحویل مهر سال آینده در نظر گرفته نشده است؛ اما اگر خریداران موعد تحویل خودرو خود را آبان ماه سال آینده انتخاب کنند سود مشارکت و انصراف به ترتیب به ۱۶ و ۱۳ درصد تغییر خواهد کرد.

بر اساس اعلام این شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه، پیش‌پرداخت برای پژو پارس معمولی، ۴۰ میلیون ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را مهر و آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و مشارکت و انصرافی برای پیش‌خرید تحویل مهر سال آینده در نظر گرفته نشده است؛ اما اگر خریداران موعد تحویل خودرو خود را آبان ماه سال آینده انتخاب کنند سود مشارکت و انصراف به ترتیب به ۱۵.۵ و ۱۲.۵ درصد تغییر خواهد کرد.

بر اساس اعلام این شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه، پیش‌پرداخت برای دنا معمولی، ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان میلیون تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را مهر و آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و انصرافی برای پیش‌خرید تحویل مهر سال آینده در نظر گرفته نشده است؛ اما اگر خریداران موعد تحویل خودرو خود را آبان ماه سال آینده انتخاب کنند سود مشارکت و انصراف به ترتیب به ۱۶.۵ و ۱۳.۵ درصد تغییر خواهد کرد.

بر اساس اعلام این شرکت در شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان ماه، پیش‌پرداخت برای پژو ۲۰۷i دستی، ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان میلیون تومان خواهد بود. ایران خودرو زمان تحویل این خودرو را مهر و آبان ۹۹ تعیین کرده است. بر این اساس سود مشارکت و انصرافی برای پیش‌خرید تحویل مهر سال آینده در نظر گرفته نشده است؛ اما اگر خریداران موعد تحویل خودرو خود را آبان ماه سال آینده انتخاب کنند سود مشارکت و انصراف به ترتیب به ۱۵.۵ و ۱۲.۵ درصد تغییر خواهد کرد.

گفتنی است جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان به شرح زیر است.

پیش فروش ایران خودرو ویژه آبان

 

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟