تنوع محصول در غرفه سایپا دیده می شود

دوشنبه - 7 شهریور 1401

پیشرانه – نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی از غرفه سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد.

پیشرانه – نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی از غرفه سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بازدید کرد.

به گزارش وب سایت خبری «پیشرانه» حسین محمدصالحی دارانی در بازديد از غرفه سايپا گفت: با توجه به عملکرد خوب گروه سایپا در چند وقت اخير در مقايسه با  دیگر خودروسازان، تنوع محصول بیشتری در غرفه سایپا دیده می شود.

او افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم طراحی خودروی اقتصادی می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز مردم باشد.

نماینده فریدون شهر تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما مردم خودروی داخلی را بیشتر با پراید مقایسه می‌کنند؛ اما امروزه اگر مردم بدانند که این تنوع و کیفیت در عرصه خودروسازی کشور به وجود آمده و خودروسازان برای تولید خودرو با کیفیت عالی و قیمت مناسب تلاش می کنند، قضاوت در مورد تولیدات داخل بسیار متفاوت خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاكيد كرد: ما باید از تولیدات داخل حمایت جدی داشته باشیم.

او افزود: هدف این است که بازار به صورت رقابتی دربیاید و محصولات متنوع تر باشند تا مردم بتوانند با توجه به شرایط اقتصادی  محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

صالحی دارانی گفت: امروزه باتوجه به پیشرفت در کیفیت و دانش بکاربرده شده در زمینه خودروسازی، اگر اعتماد بیشتری به شرکت‌های خودروسازی داخلی و دانشمندان و صنعتگران خود داشته باشیم، آینده صنعت خودروسازی بسیار امیدوار کننده خواهد بود و به زودی شاهد ثبات اقتصادی در عرصه خودروسازی خواهیم بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟