تغيير چهره شهرها با ۲۰ فام رنگ متنوع ايران‌خودرو

یکشنبه - 27 شهریور 1401

پیشرانه -معاون بازاریابی و فروش ايران خودرو، از معرفي ۱۱ رنگ جديد براي محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانايي توليد و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آينده اي نزديك و با ايجاد ساز و كارهاي لازم، مشتريان مي توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌هاي خاص و متنوع سفارش گذاري كنند.

پیشرانه -معاون بازاریابی و فروش ايران خودرو، از معرفي ۱۱ رنگ جديد براي محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانايي توليد و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آينده اي نزديك و با ايجاد ساز و كارهاي لازم، مشتريان مي توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌هاي خاص و متنوع سفارش گذاري كنند.
به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، محمد شفیعی‌نژاد با اشاره به تعداد و تنوع فام‌هاي رنگ جديد ايران خودرو، ایجاد تنوع در رنگ محصولات را حاصل مطالعات بازاریابی و تولید براساس سلیقه و ذائقه مشتریان و تغییر چهره و مبلمان شهری دانست و گفت: اين ۱۱ فام رنگ جديد شامل رنگ‌هاي نقره‌ای تيتانيوم، قهوه‌ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه‌ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگور و قهوه‌ای نسکافه‌ای مي‌شود.
وي با بيان اين‌كه قابليت اعمال فام‌هاي رنگي جديد بر روي تمامي محصولات ایران‌خودرو وجود دارد، اما در مرحله اول و به عنوان نمونه اين رنگ‌ها بر روي خودروي ۲۰۷ پانوراما به کار رفته، گفت: تا پيش از اين، پاشش رنگ نقره اي تيتانيوم به صورت روتين بر روي تارا صورت می‌گرفت، اما در حال حاضر خودروي پژو ۲۰۷ و در آينده‌اي نزديك خودروي دنا اتوماتيك نيز با اين رنگ توليد و عرضه خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش ايران خودرو با بيان اين‌كه اين خودروساز برنامه‌هايي در خصوص تنوع بخشي به رنگ محصولات توليدي را در دستور كار دارد، افزود: نسبت خودروهای رنگی موجود در کشور بسیار پایین‌تر از آمار جهانی است واین اقدام در راستای پاسخ به نیاز بخشی از مشتریان و تنوع بخشي به محصولات گروه صنعتي ايران خودرو و تغییر چهره شهرها صورت گرفته است.
وي با بيان اين‌كه ايران خودرو از توانمندي تكنولوژي و ساختار مهندسي و تجهيزاتي بسيار بالايي برخوردار است، اظهار كرد: اين خودروساز توانايي توليد و پاشش فام هاي رنگي مختلف را بر روي انواع خودروها دارد و علاوه بر رنگ هاي متنوع، قابليت پاشش و توليد خودروهاي دو رنگ نيز در اين مجموعه ايجاد شده است و از اين پس مي توانيم خودروهاي دو رنگ را در رنگ‌هاي متنوع توليد كنيم.
شفیعی‌نژاد با اشاره به اين‌كه در حال حاضر دو محصول پژو ۲۰۶ تيپ سه و تيپ چهار و پژو ۲۰۷ اتوماتيك مجوز توليد به صورت دو رنگ با رنگ‌هاي متنوع را دريافت كرده‌اند، افزود: به صورت نمونه چند دستگاه تارا با سقف دو رنگ توليد شده و قابليت توليد انبوه را دارد، اما اين اقدام فعلا در دستور كار معاونت فروش و توليد ايران خودرو نيست.
معاون بازاریابی و فروش ايران خودرو با اشاره به دلايل عدم استقبال بالاي مشتريان از محصولات با رنگ هاي متنوع، عنوان كرد: عموما مشتريان نگران اين موضوع هستند كه در صورت نیاز به ترمیم رنگ خودرو، نتوانند خدمات مدنظر را دریافت کنند و به همين دليل نیز خريد محصولات با رنگ هاي خاص عموما مورد اقبال قرار نمی گیرد.
وي با اشاره به ارایه خدمات پس از فروش در زمینه رنگ خودرو تاكيد كرد: به مشتريان اين اطمينان را مي‌دهيم كه با وجود دستگاه‌هاي تينت رنگ و بسيار پيشرفته موجود در تعميرگاه‌هاي مركزي ايران خودرو كه از رنگ هاي خاص نيز پشتيباني مي‌كنند، اگر در طول عمر خودرو، نیازی به ترمیم رنگ محصول و استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه به وجود آمد، به خوبي امكان توليد و پاشش رنگ ها بدون ايجاد هرگونه سايه (شيد) و دو رنگي، وجود دارد.
شفیعی ‌نژاد با بيان اين‌كه طبق دستور و ابلاغ مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو، قرار است ساز و كار فروش محصولات با فام هاي رنگ متنوع را در سايت‌هاي فروش ايجاد كنیم، اظهار كرد: هم چنين قرار است نمايشگاه‌هايي در سطح شهر داير شود تا مشتريان بتوانند در اين مراكز رنگ‌هاي متنوع محصولات ايران خودرو را از نزديك مشاهده كرده و در صورت تمايل، از طريق سامانه‌هاي فروش، محصول مورد نظر خود را با رنگ انتخابي سفارش‌گذاري كنند.
به گفته وي، قشر جوان كشور و مشتريانی كه به دنبال فروش آني محصولات نيستند، از رنگ‌هاي جديد استقبال خواهند كرد.
معاون بازاریابی و فروش ايران‌خودرو افزود: آمادگي كامل داريم تا رنگ‌هاي مورد نياز مشتريان را با كيفيت بسيار بالا توليد و عرضه كنيم. محصولات با رنگ‌هاي جديد و متنوع مي توانند چهره شهر و كشور را شاداب كرده و زيبايي بصري ايجاد كنند.
رنگ‌هاي بيش‌تر را اينجا ببينيد

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟