اتوبوس شهری گروه بهمن مورد نیاز کشور است

جمعه - 4 آذر 1401

پیشرانه -نایب رییس کمیسیون اقتصادی گفت: اتوبوس شهری city12 گروه بهمن بسیار با کیفیت، مدرن و مورد نیاز کشور است.

پیشرانه -نایب رییس کمیسیون اقتصادی گفت: اتوبوس شهری city12 گروه بهمن بسیار با کیفیت، مدرن و مورد نیاز کشور است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» گروه بهمن در حالی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان حضور یافت که در افتتاحیه این نمایشگاه شهباز حسن پور نایب رییس کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از آخرین دستاوردهای این گروه خودروسازی بازدید کرد.
حسن پور در حاشیه بازدید از غرفه گروه بهمن ضمن تقدیر نسبت به محصولات این مجموعه در خصوص اتوبوس شهری city12 بیان داشت: این اتوبوس بسیار با کیفیت، مدرن و مورد نیاز کشور است.
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی افزود: جا نمایی ۳ صندلی مخصوص و رمپ برای سوار شدن معلولان و جانبازان به اتوبوس، از دیگر ویژگی بارز و با اهمیت تولید این محصول گروه بهمن است.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی همچنین گفت: گروه بهمن در حوزه محصولات خودروهای تجاری اقدامات خوبی انجام داده است و البته خانه ملت حامی تولید داخل است.

گروه بهمن با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در اصفهان به معرفی محصولات خود در ۳ گروه سنگین، تجاری و سواری در بازه زمانی ۳ الی ۶ آذر ماه ۱۴۰۱ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو پرداخت.
در بخش سواری شرکت بهمن موتور با خودروهای دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی، دیگنیتی پرایم و نیز سدان جدید به نام ریسپکت در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت و همچنین برای اولین بار پیکاپ G9 را معرفی کرد.
گروه بهمن محصولات جدید خود را در حوزه سنگین نیز به این نمایشگاه آورد، کامیون ۱۹ تن، کشنده FAW ۴۶۰، کامیون فورس ۸.۵ تن، امپاور از جمله خودروهای تجاری و باری هستند که معرفی شدند.
همچنین در حوزه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصول داشت و خودروی آتش نشانی، مینی بوس پگاسوس، اتوبوس City12، در معرض دید قرار داد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟