گروه بهمن می‌تواند از تامین کننده‌های مهم خودروهای تجاری باشد

یکشنبه - 27 آذر 1401

پیشرانه – محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه بهمن می‌تواند جز تامین کننده‌های مهم در حوزه خودروهای تجاری به شمار رود.

پیشرانه – محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه بهمن می‌تواند جز تامین کننده‌های مهم در حوزه خودروهای تجاری به شمار رود.
به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، هیات رییسه و اعضای کمیسیون عمران از گروه بهمن و خطوط تولید این مجموعه خودروسازی بازدید کردند. در این بازدید ظرفیت تولید خودروهای تجاری و سنگین گروه بهمن جهت نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل کشور مورد تاکید و اقبال اعضای کمیسیون عمران قرار گرفت.
اعضای کمیسیون عمران در مجلس، از خط تولید گروه بهمن و محصولات نهایی این خودروساز از جمله، اینرودز، مینی بوس پگاسوس، کامیون فورس ۸.۵ تن، کامیون فورس۶ تن،کشنده FAW و سایر خودروهای سواری تولیدی این شرکت بازدید کردند.
بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن نیز در نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران ضمن اشاره به تاریخچه مجموعه تحت مدیریت خود و محصولات آن در دسته‌های کشنده، کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس، ون و خودروهای سواری و موتور برقی به بیان چالش‌ها و موانع پیش روی صنعت خودرو پرداخت.
محمدرضا رضایی کوچی درحاشیه بازدید از گروه بهمن به اقدامات سازنده این گروه خودروساز در تنوع، کیفیت وکیمیت خودروهای تولید شده اشاره و بیان داشت: نیاز کشور در حوزه خودروهای سواری و بالاخص خودروهای تجاری خیلی زیاد است، با توجه به ظرفیت، نیروی انسانی و زیر ساخت‌هایی که در این بازدید مشاهده کردیم گروه بهمن می‌تواند به عنوان یکی از شرکت‌های مهم در حوزه خودروهای تجاری باشد.
وی با انتقاد از مداخله بیش از حد دولت و قوانین دست وپا گیر درعرصه خودروسازی تصریح کرد: دولت باید به تسهیل‌گری و حمایت‌های لازم درصنعت خودرو کمک کنند تا شاهد ساخت خودروهای با کیفیت، متنوع، قیمت منصفانه و مورد رضایت مردم باشیم.
رییس کمیسیون عمران با تقدیر از عملکرد گروه بهمن خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز داخل در حوزه خودروهای تجاری باید تیراژ تولید این خودروها افزایش یابد و با توجه به جلسه‌ای که با مدیران گروه بهمن داشتیم، قطعا پیگیر مشکلاتشان در کمیسیون عمران خواهیم بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟