برنامه ریزی سایپا برای افزایش کیفیت کوییک محقق شد

یکشنبه - 27 آذر 1401

پیشرانه -گروه خودروسازی سایپا با استفاده از توان مهندسان و نیروی حاضر در مجموعه و برنامه ریزی دقیق و کارشناسی توانسته کیفیت خودروی کوییک را ارتقا دهد.

پیشرانه -گروه خودروسازی سایپا با استفاده از توان مهندسان و نیروی حاضر در مجموعه و برنامه ریزی دقیق و کارشناسی توانسته کیفیت خودروی کوییک را ارتقا دهد.

به گزارش وب سایت خبری« پیشرانه» ،  ارتقای کیفیت یکی از چالش های اصلی است که صنعت خودرو با آن مواجه بوده و همین موضوع در سال های اخیر توانست نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد. این موضوع به اندازه ای جدی بود که مجلس نیز بارها در جلسات علنی خود به آن اشاره کرد.

اما در این بین خودروسازان بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا تلاش کردند تا در پی کاهش زیان انباشته خود به سراغ افزایش کیفیت رفته تا تقاضای  محصولات خود را تحریک کنند.

خودروی کوییک که در ۴  تیپ مختلف تولید می شود، یکی از محصولات اقتصادی سایپا است که از تقاضای بالایی برخوردار است، در نتیجه ارتقای کیفیت آن به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار این خودروساز قرار گرفت.

گروه خودروسازی سایپا در راستای تحقق شعار سال و با استفاده از توان داخلی و همکاری با شرکت های دانش بنیان، به سراغ ارتقای کیفیت کوییک رفت. اما یکی از مهمترین فاکتورهایی که سایپا با استفاده از آن بر افزایش کیفیت تاکید دارد و آن نیروی انسانی است.

در کنار این موضوع سایپا روند اصلاحی در این خودرو را از سال گذشته آغاز کرد. تکیه بر دانش مهندسان این مجموعه صورت گرفت.

در واقع ارتقای کیفیت و بهبود راندمان  کوییک در راستای تحقق سیاست های کلان گروه سایپا درخصوص افزایش تیراژ تولید این خودرو، افزایش بهره وری و کاهش توقفات مجاز و غیر مجاز صورت گرفت.

با برنامه ریزی صورت گرفته و تکیه بر ارتقای سطح کیفی محصولات و استفاده از پتانسیل ها و توانمندی های موجود، سایپا ارتقای کیفیت در کوییک را محقق کرد.

اما نتیجه اصلی این موضوع را باید در بازار و رضایت مشتریان دید. به  هر حال تلاش این خودروساز بر آن است که بتواند خودرویی اقتصادی را با کیفیت و راندمان بالا به بازار عرضه کند.

از سویی دیگر افزایش رضایت و تقاضا باعث رشد تولید این محصول و تامین نیاز بازار می شود و می تواند منجر به افزایش بهره وری در این مجموعه شود.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟