رونمایی از سامانه خدمات پس از فروش گواه و راه اندازی تریلی همراه آموزشی

دوشنبه - 12 دی 1401

پیشرانه – ظهر امروز و در مراسمی به میزبانی مجموعه گواه، رونمایی از سامانه خدمات پس از فروش گواه برگزار شد.

پیشرانه – ظهر امروز و در مراسمی به میزبانی مجموعه گواه، رونمایی از سامانه خدمات پس از فروش گواه برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،در این مراسم مدیرعامل گروه گواه، سنندجی در خصوص شرایط مجموع اظهار داشت: ما ابتدا در شرکت باید زیر ساخت ها را درست می‌کردیم؛ سپس یک نرم افزار ظرف ۵ ماه تحت عنوان سینو نامگذاری و راه اندازی شد. در این نرم افزار نقاط قوت را پرورش دادیم و نقاط ضعف را رفع کردیم.

وی افزود: سامانه سینو اهدافی را دنبال می‌کند که آن مکانیزه کردن کل فرایندهای شرکت گواه است. نگاه در این سامانه فرآیندی است و بر اساس ۶ فرایند این سامانه تدوین شده است. مدیران نیز می‌توانند از داشبورد مدیریتی استفاده کنند.

مدیرعامل گواه تصریح کرد: در بحث مدیریت اخبار مباحث مربوط به نمایندگی‌ها وجود داشت. خوشبختانه در این سامانه همه چیز مشخص است. ابزارآلات هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و به این مورد توجه کردیم.

سنندجی اضافه کرد: پروفایل هر محصول را نیز ایجاد کردیم تا توسط مشتری مورد بهره‌برداری قرار گیرد. ضمن این که پروفایل خودرو هم به صورت جداگانه ایجاد شده است و اطلاعات مهم مربوط به آن‌ها گردآوری شده است. همه اطلاعات مربوط به امداد نیز ایجاد شده است.
وی در پایان اظهار کرد: هر خودرویی که در مجموعه گواه پذیرش می‌شود توسط پلاک‌خوان صورت می‌گیرد و پس از آن پیگیری‌ها به صورت دقیق انجام می‌شود.

وضعیت شرکت گواه

مدیرعامل ایران خودرو دیزل؛ توسلی مهر در ادامه این مراسم گفت: در سال ۹۹ کل گردش مالی شرکت گواه ۳۰ میلیارد تومان بود. همه ذی نفعان دچار مشکل بودند. ما ۳۰۰ نفر نیرو در گواه داریم که جمع این سرمایه ها ۳۰ میلیارد تومان شده است.
وی افزود: با تغییرات در شرکت گواه، تمام دغدغه‌ها رفع شد. رضایت در سطح نمایندگی‌ها نیز افزایش پیدا کرد. در مورد وضعیت و رضایت پرسنلی هم شرایط بهتر شد. ما امروز با یک شرکت گواه بسیار خوب مواجه هستیم. این مورد جای تقدیر دارد که مدیرعامل شرکت گواه سیستمی تا این حد خوب را فراهم کند.

در ادامه مراسم، مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در اظهار داشت: در حوزه های خودروهای سنگین توجه خاصی به این حوزه نشده بود. شرکت گواه نقش شایسته ای در گروه ایران خودرو نداشت و مشخص است چه اتفاقاتی در این حوزه رخ می‌داد.

وی‌ افزود: امروز شرکت گواه با اتفاقات مثبتی که افتاد در مسیر جدیدی قرار گرفت و سرعت پیشرفت بیش از گذشته خواهد شد. در جهان امروز امکان ندارد پیشرفتی ماندگار و قابل اندازه گیری پایش باشد و آن بدون آمار و ارقام باشد. تعمیرگاه نیز باید به صورت شبانه روزی فعالیت کند و رانندگان احتیاج به این خدمات دارند. این کار نیز باید در کل کشور صورت گیرد.

خطیبی تصریح کرد: ما نمایندگی‌ها را در کل کشور تا آنجا که می‌توانیم شرکت گواه کنار ایساکو و ایران خودرو دیزل باشد. این کار به خصوص در شهرهای مرزی باید صورت گیرد. در حوزه سواری نیز اقدامات و پیشرفت‌های خوبی انجام شد.

مدیرعامل ایران خودرو در پایان گفت: در سال ۲۰۲۲ کشور ایران بالاترین نرخ رشد تولید خودرو را در دنیا به دست آورد. ایران دهمین خودروساز بزرگ دنیا نیز شد. این مورد را باید به آن توجه کرد و امیدوار باشیم در آینده بخ اهداف خود دست پیدا کنیم. ایران خودرو بالغ بر ۴۸۰ هزار دستگاه خودرو تولید کرده است. این یعنی در حوزه کمی موفق بود. در حوزه کیفی شرایط متفاوت است. کیفیت محصولات ایران خودرو حداقل ۵۰ درصد بیشتر از سال قبل شده است.
وی‌ در پایان اظهار کرد: به هیچ عنوان افرایش قیمت ماه‌های اخیر هیچ ارتباطی به بورس ندارد. انتظارات تورم و قیمت ارز عامل این افزایش قیمت بود. با تغییر رئیس بانک مرکزی قیمت خودرو نیز کاهش یافت. ارتباطی بین واگذاری خودرو در بورس و افزایش قیمت‌ها وجود ندارد. هایما s7 سیصد میلیون کمتر از قیمت بازار در بورس عرضه کردیم. با کمک همه همکاران گروه صنعتی ایران خودرو بسیار بالنده‌تر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟