گزارش تصویری از حضور پررنگ ایران خودرو دیزل در نمایشگاه تبریز

چهارشنبه - 14 دی 1401

پیشرانه- نمایشگاه خودرو تبریز آغاز شده است و یکی از شرکت‌هایی که حضور پر رنگ در این نمایشگاه دارد، ایران خودرو دیزل است.

پیشرانه- نمایشگاه خودرو تبریز آغاز شده است و یکی از شرکت‌هایی که حضور پر رنگ در این نمایشگاه دارد، ایران خودرو دیزل است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،  این شرکت با دست پر و سبد متنوعی از محصولات سبک و سنگین در تبریز حاضر شده است. غرفه ایران خودرو دیزل فضای بزرگی را به خود اختصاص داده است که محصولات مختلف این شرکت در آن به نمایش درآمده است.
شاخص‌ترین محصول در غرفه ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون تونلند است که در دو نسخه فوتون تونلند فیس لیفت با موتور دیزلی و فوتون تولند اتوماتیک که نسل دوم توانست بسیاری از علاقه‌مندان به پیکاپ‌های پر قدرت را به غرفه خود بکشاند.
همچنین ون وانا با کاربری تاکسی و رنگ زرد به همراه کشنده آتامان نیز در غرفه ایران خودرو دیزل به نمایش در آمده است.
آتامان قرار است جایگزین بنزهای قدیمی واگن هود شود و ون وانا نیز که نسخه چینی تویوتا هایس از شرکت فوتون است و چند سالی است با نشان تجاری ایران خودرو و نام وانا به بازار عرضه می‌شود.
گفتنی است کشنده فوتون نیز محصول دیگری است که در غرفه ایران خودرو دیزل حضور دارد. این کشنده چند سالی است در بازار حضور دارد و به سبب سواری نرم و امکانات رفاهی خود نزد رانندگان شهرت یافته است.

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟