اولین مرحله فروش کامیونت های JAC آرین دیزل در بورس کالا

یکشنبه - 21 اسفند 1401

پیشرانه – بخشنامه اولین مرحله فروش کامیونت های JAC آرین دیزل در بورس کالا با موعد تحویل سه ماهه، اعلام شد. این مرحله ۲۳ اسفند ماه به اجرا درخواهد آمد.

پیشرانه – بخشنامه اولین مرحله فروش کامیونت های JAC آرین دیزل در بورس کالا با موعد تحویل سه ماهه، اعلام شد. این مرحله ۲۳ اسفند ماه به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش وب سایت خبري«پیشرانه» ، آرین دیزل روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ برای اولین بار کامیونت های JAC خود را در تُناژ ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن روی تابلو عرضه بورس کالا خواهد برد. در این نوبت فروش کامیونت های JAC شرکت آرین دیزل در بورس کالا، روی هم رفته ۹۰ دستگاه از این محصولات با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه خواهد شد که همگی به رنگ سفید بوده، بدون کاربری عرضه می‌شوند.

طبق اطلاعیه عرضه، در اولین مرحله فروش کامیونت های JAC شرکت آرین دیزل، برای نمونه شش‌تن قیمت پایه ۱میلیارد و ۴۴۲میلیون تومانی در نظر گرفته شده، عددی که برای نمونه ۸.۵تن به ۱میلیارد و ۴۹۰میلیون تومان و برای نمونه ۹تن به ۱میلیارد و ۵۵۲میلیون تومان می‌رسد. با پایان رقابت و تعیین قیمت پیشنهادی برنده، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت پیشنهادی برنده و مبلغ ۷میلیون و ۸۸۰هزار تومان به عنوان هزینه شماره‌گذاری، مالیات و … نیز به قیمت نهایی خودروهای قابل‌عرضه، اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است متقاضیان خرید می‌بایست ۳۰درصد قیمت پایه خودرو مدنظر را به عنوان پیش‌پرداخت ثبت سفارش در حساب وکالتی خود نزد کارگزاری، داشته باشند. جهت وکالتی کردن حساب، تکمیل وجه پیش‌پرداخت سفارش خرید و در نهایت، سفارش‌گذاری خودرو نزد کارگزاری، ساعت ۱۷:۰۰ روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه فرصت خواهید داشت. کارگزار این عرضه نیز کارگزاری آپادانا اعلام شده است. ویدیوی زیر می‌تواند راهنمای جامع و کاملی باشد برای نحوه ثبت‌نام و خرید کامیونت های JAC شرکت آرین دیزل در بورس کالای ایران.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟