لیست جدید قیمت محصولات کرمان موتور اعلام شد + جدول فروردین ۱۴۰۲

سه شنبه - 29 فروردین 1402

پیشرانه -لیست جدید قیمت محصولات شرکت خودروسازی کرمان موتور برای فروردین سال ۱۴۰۲ توسط این شرکت منتشر شده است و نشان می‌دهد که قیمت‌های محصولات کرمان موتور در حال افزایش هستند.

پیشرانه -لیست جدید قیمت محصولات شرکت خودروسازی کرمان موتور برای فروردین سال ۱۴۰۲ توسط این شرکت منتشر شده است و نشان می‌دهد که قیمت‌های محصولات کرمان موتور در حال افزایش هستند.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» به نقل از خودروبانک ، در راستای پیگیری روند اعلام قیمت‌های جدید توسط سایر خودروسازان، شرکت کرمان موتور اقدام به انتشار لیست جدید قیمت محصولات خود کرده است.

با توجه به این اطلاعات، فروش رسمی محصولات این شرکت با قیمت جدید انجام خواهد شد.

در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو، کلیه منتخبین اولین دوره ثبت نام کرمان موتور که کد ملی آن‌ها در سامانه ثبت شده است، قابلیت تکمیل ثبت نام خود را با قیمت‌های مندرج از تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور دارند.

اخیراً وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که نرخ های جدید برای خودروهای مونتاژی باید کاهش یابد یا حداقل ثابت بماند، اما با این وجود، قیمت خودرو K7 توسط کرمان موتور به بیش از ۳۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است و هیچ یک از خودروهای این شرکت کاهش قیمت نداشته است.

جدول قیمت جدید محصولات کرمان موتور فروردین ۱۴۰۲

 

نام خودرو قیمت آذر ۱۴۰۱ (میلیون تومان) قیمت دی ۱۴۰۱ (میلیون تومان) قیمت فروردین ۱۴۰۲ (میلیون تومان) تفاوت قیمت دی و فروردین (میلیون تومان) درصد افزایش قیمت دی و فروردین
جک J4 جدید ۵۳۵ ۵۸۵ ۶۹۵ ۱۱۰ ۱۸.۸%
جک S3 ۶۷۵ ۷۳۰ ۸۶۵ ۱۳۵ ۱۸.۵%
جک S5 ۹۹۹ یک میلیارد و ۹۵ یک میلیارد و ۵۴۵ ۴۵۰ ۴۳.۷%
KMC T8 ۹۸۵ یک میلیارد و ۸۵ یک میلیارد و ۶۵۰ ۵۶۵ ۵۴.۸%
KMC J7 یک میلیارد و ۲۶۵ یک میلیارد و ۳۸۵ یک میلیارد و ۷۳۵ ۳۵۰ ۲۸.۶%
KMC K7 یک میلیارد و ۳۴۵ یک میلیارد و ۴۸۵ یک میلیارد و ۸۵۰ ۳۶۵ ۳۰.۰%

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟