خودرو سوبا M4 محصول فرداموتورز با پلاک ملی به خیابان آمد + عکس

یکشنبه - 24 اردیبهشت 1402

پیشرانه – محصول جدید و لوکس فردا موتورز که به تازگی با نام سوبا M4 پس از گذارندن مراحل قانونی حالا پلاک ملی را دریافت نموده و پا به خیابان‌های کشور گذاشته است.

پیشرانه – محصول جدید و لوکس فردا موتورز که به تازگی با نام سوبا M4 پس از گذارندن مراحل قانونی حالا پلاک ملی را دریافت نموده و پا به خیابان‌های کشور گذاشته است.

به گزارش وب سایت خبر«پیشرانه» ، این محصول در در دسته مینی ون‌ها قرار می‌گیرد با مشخصات فنی مناسب و امکانات و تجهیزات قابل توجه به عنوان محصول لوکس خودروسازی فردا با نام سوبا M4 معرفی شده است.

محصول جدید شرکت فرداموتورز برای بازار ایران در نمایشگاه خودرو تهران در سال ۱۴۰۱ معرفی شد. این مینی ون، دانگ‌فنگ فورثینگ u tour نام دارد که ژانویه ۲۰۲۲ به طور رسمی رونمایی شد و توسط این شرکت به تازگی روانه بازار گردیده است.

بازار مینی‌ون‌ها در مناطق جنوب شرق آسیا بسیار پرطرفدار است. به همین دلیل، شرکت‌های خودروساز چینی، کره‌ای و ژاپنی، انواع ون‌ها و مینی‌ون‌ها را در سبد محصولات خود دارند. با این حال، مشتریان ایرانی تا کنون به خرید مینی‌ون علاقه نشان نداده‌اند. شرکت فرداموتورز با عرضه مینی ون سوباM4 به بازار ایران، قصد تغییر سلیقه مشتریان را دارد.

مشخصات فنی سوبا ام ۴

سوبا ام ۴، خودرویی استاندارد با ظرفیت ۷ نفر که به تنهایی یک محصول لوکس و تشریفاتی در قالب یک خودروی خانوادگی به حساب می‌آید. این خودرو نه تنها برای رانندگی دارای ویژگی‌هایی همچون ۱۹۵ اسب بخار قدرت، ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور، جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه و بیشترین فضای کاربردی برای مسافران خود است، بلکه به شیوه لوکس هم به مشتریان ارائه می‌شود. در خودروی سوبا ام ۴، مسافران صف دوم هم می‌توانند از تنظیم برقی صندلی‌ها، سردکن و گرمکن استفاده کنند و همچنین یک میز تاشویی در جلوی خود دارند. در صف سوم نیز، مسافران دارای پنل تهویه مستقلی هستند و ویژگی‌هایی مانند چرم کاری، شارژر تلفن همراه و… در این بخش نیز دیده می‌شود. به علاوه، پشت سر صف دوم، نوع فرست کلاس با قابلیت تنظیم زاویه عرضی موجود است

جدول مشخصات فنی خودرو سوبا M4 محصول فردا موتورز

نام خودرو سوبا M4
کشور سازنده چین
سال طراحی ۲۰۲۲
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۸۱ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۷ سرعته خودکار دوکلاچه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۷۱۵ کیلوگرم
اندازه ۴۸۵۰ طول – ۱۹۰۰ عرض – ۱۷۱۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۹۰۰ میلیمتر
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

سایر نظرات

  • امید خاکپور | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۴۳ ب٫ظ

    با سلام و خسته نباشید. خواهشمندم زبان مشتریان باشید در رسوندن نظر خریداران به گوش شرکت های خودرو ساز. ماشین m4 توسط فردا موتور به قیمت روز فروخته شده. تو کاتالوگ و سری های نمایشگاهی یک سری امکانات روی ماشین ها بوده که الان حذف شده بدون اطلاع رسانی. از جمله ترمز کمکی اضطراری، نگهدارنده بین خطوط و اتو پارک. حالا کی جوابگوی خریدار و مصرف کننده نهایی؟ شرکت سلب مسئولیت میکنه لطفا زبان گویای ما باشید ممنون از توجه شما
    شماره تماس ۰۹۱۷۵۷۵۸۳۸۸