دزدگير خودرو

دزدگير خودرو و بررسی بازار آن

سه شنبه - 10 دی 1398

پیشرانه- در ادامه سری مطالب «تعمیر و نگهداری» خودرو این بار به سراغ بازار دزدگیر و وسایل محافظتی خودرو رفته‌ایم.

پیشرانه- در ادامه سری مطالب «تعمیر و نگهداری» خودرو این بار به سراغ بازار دزدگير خودرو و وسایل محافظتی آن رفته‌ایم.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» بازار هدف ما امروز به انواع دزدگير و ساير لوازم محافظتي خودرو اختصاص‌یافته است که ضمن تهيه گزارش از حال و هواي اين بازار، فهرستي از پرفروش‌های بازار به همراه امکاناتشان را براي شما فراهم کرده‌ایم که توجه شمارا به آن جلب می‌کنیم، همراه ما باشيد.

نکته مهمی که باید در این گزارش به آن اشاره‌کنیم رشد عجیب‌وغریب قیمت‌هاست به‌نحوی‌که قيمت دزدگيرهاي برند بازار بيش از ۱.۵ ميليون تومان است و اگر با بودجه‌ای زير ۵۰۰ هزار تومان قصد مراجعه به اين بازار را داريد بدانيد که قدرت انتخاب شما در حيطه دزدگيرهاي ساخت کشور چين خواهد بود.

برندهاي مجيکار و ايزيکار کرهاي همچنان به‌عنوان بهترین‌های بازار شناخته می‌شوند و حتي مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اين دزدگيرها را هم می‌توان در بازار پايتخت خريداري کرد، اما باقیمتی نزديک به ۲ ميليون تومان ناقابل! در طرف ديگر بازار برندهايي چيني و در رأس پرفروش‌های آن‌ها برندهايي مانند چيتا و هيوتاي قرار دارند که جزو پرفروش‌های بازار محسوب می‌شود.

دزدگيرهاي ساخت اندونزي و تايوان هم در بازار قابل خريداري هستند که به‌عنوان دزدگيرهايي با رده کيفي متوسط در بازار شناخته می‌شوند. در ميان اين طيف گسترده از محصولات چيني و کرهاي و … جاي محصولات ايراني در اين راسته بسيار به چشم می‌خورد.

در کنار اين محصولات گران بازار بايد خاطرنشان کرد همچنان قفل‌های پدال، فرمان و ليور باقیمت‌هایی بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که در بين آن‌ها قفل پدال فروش بيشتري دارد و ظاهراً زمان به سرقت رفتن خودرو را نسبت به ساير قفل‌های موجود در بازار اندکي افزايش می‌دهد.

ردیاب‌های سیم‌کارتی نيز يکي از بهترين وسايلي است که می‌توان در اين بازار براي مقابله با سارقان خودرو خريداري کرد که قيمتي بيش از ۵۰۰ هزار تومان دارد.

در پايان پيشنهاد می‌کنیم در زمان خرید دزدگير خودرو ضمن خريداري از فروشگاه‌های معتبر قبل از خريد در مورد برند موردنظر خود و امکانات دزدگير تحقيقات کامل داشته باشيد و با بررسي هولوگرام‌ها و خدمات پس از فروش و همچنين بيمه دزدگير از اصلي بودن کالا اطمينان حاصل کنید.

جدول قیمت انواع دزدگير خودرو به شرح زیر است.

قیمت انواع دزدگير خودرو

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟