خط تولید لوله های فلزی ترمز در شرکت هوراند پلاستیک رایزکو افتتاح شد

چهارشنبه - 10 خرداد 1402

پیشرانه – صبح امروز خط تولید لوله‌های فلزی ترمز در شرکت هوراند پلاستیک به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ رایزکو در منطقه کلیبر افتتاح شد.

پیشرانه – صبح امروز خط تولید لوله‌های فلزی ترمز در شرکت هوراند پلاستیک به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ رایزکو در منطقه کلیبر افتتاح شد.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه » ، حمیدرضا صمدی رییس هیات مدیره هلدینگ رایزکو در این مراسم با اینکه نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبرانقلاب تحت عنوان رشد تولید و مهارتورم به صورت کمی است و قابل اندازه‌گیری خواهد بود گفت: در همین راستا ما وظیفه داریم وسیله‌ای باشیم در کنار مردم تا به جلو حرکت کنیم و بتوانیم در راستای نام‌گذرای سال جاری قدم‌های محکمی برداریم.

خط تولید لوله های فلزی ترمز در شرکت هوراند پلاستیک افتتاح شد

حمیدرضا صمدی همچنین با اشاره به اینکه هلدینگ رایزکو در هر پروژه به دو موضوع وجود نوآوری و برطرف شدن برخی مشکلات زیست محیطی در در پروژه بسیار دقت میکند و در پروژه امروز در هوراند پلاستیک این دو موضوع به دقت رعایت شده است.

رییس هیات مدیره هلدنیگ رایزکو همچنین با اشاره به اینکه سعی میکنیم همیشه سرعت عمل در انجام پروژه‌ها را مد نظر قرار بدهیم نیز گفت: به لطف خدا و همراهی دوستانمان در خانواده بزرگ رایزکو و با وجود بسیاری از مشکلات همچون تحریم‌ها توانستیم این خط را در کمتر از یک سال به مرحله تولید برسانیم

او در انتهای سخنانش نیز گفت: در روز ۸۸/۸/۸ تصمیم گرفتیم تا ۴۰ پروژه را در روز ولادت امام هشتم راه‌اندازی کنیم و امروز شاهد افتتاح ۱۲ امین پروژه بودیم.

امیررضا کلانتری مدیر سایت هوراند پلاستیک نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز شاهد گشایش دومین طرح ملی در طی ۸ ماه گذشته در هوراند پلاستیک هستیم گفت: حدود ۸ ماه پیش این سالن با هدف تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی افتتاح شد و امروز شاهد افتتاح خط تولید لوله‌های فلزی سیستم ترمز هستیم.

او سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح را ۱۵۰ میلیارد ریال و ۳ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: با افتتاح این خط از خروج سالانه ۵ میلیون دلار ارز جلوگیری می‌شود.

کلانتری همچنین با بیان اینکه با افتتاح این خط ۸۰ درصد نیاز داخل تامین خواهد شد گفت: با گشایش خط لوله‌های فلزی ترمز برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی شد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟