پیش فروش بهمن ماه ایران خودرو

فروش فوری اعتباری ایران خودرو برای تنظیم بازار از سر گرفته خواهد شد

چهارشنبه - 11 دی 1398

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اعتباری تنظیم بازار خبر داد.

پیشرانه – فروش فوری اعتباری ایران خودرو برای تنظیم بازار آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش فوری اعتباری ایران خودرو امروز یازدهم دی‌ماه  مجددا آغاز خواهد شد و این شرکت خودروهای پژو ۴۰۵ و پژو پارس TU5 را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

بر اساس اعلام ایران خودرو پژو ۴۰۵ در رنگ های خاکستری متالیک و نقره ای را با قیمت مصوب ۶۳ میلیون ۲۳۲ هزار ۳۰۰ تومان با پیش پرداخت ۵۷ میلیون ۴۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۳ میلیون ۸۴۱ هزار تومان در تاریخ سر رسید پانزدهم تیر ماه سال ۹۹ و پانزدهم دی ماه سال ۹۹ به فروش می رساند.

همچنین شرکت ایران خودرو پژو پارس TU5  شانزده سوپاپ را در رنگ های سفید و خاکستری متالیک با قیمت مصوب ۸۵ میلیون  ۴۶۳ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۷۷ میلیون ۹۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ ۵ میلیون  ۱۹۱ هزار تومان در تاریخ سر رسید پانزدهم تیر ماه سال ۹۹ و پانزدهم دی ماه سال ۹۹ به فروش می رساند.

گفتنی است زمان تحویل این خودروها در فروش فوری اقساطی ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها تعیین شده است و خودرو های تحویلی تا پایان اقساط در رهن ایران خودرو خواهد بود.

همچنین ایرانخودرو اعلام کرده قیمت های ارائه شده و فروش فوری اقساطی مجدد پژو ۴۵۰ و پژو پارس TU5 در دی ماه سال ۹۸ برای تنظیم بازار ملتهب این روزهای خودرو کشور خواهد بود.

فروش این خودروها در فروش فوری اقساطی ایرانخودرو از امروز یازدهم دی ماه ساعت و از طریق وب‌سایت اینترنتی شرکت ایرانخودرو آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

پژو ۴۰۵ در بخش فنی از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۷۶۱ بهره می‌برد که قادر است ۱۰۰ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۵۳ نیوتن متر گشتاور را در ۳۰۰۰ دور در دقیقه تولید نماید. این موتور فرانسوی الاصل که همه ما آن را با نام XU7JP/L3 می‌شناسیم، نیروی تولیدی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌نماید تا این سدان ۱۱۰۰ کیلوگرمی بتواند در عرض ۱۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. طبق اعلام شرکت سازنده مصرف سوخت ترکیبی پژو ۴۰۵ برابر با ۹ لیتر در هر صد کیلومتر است.

پژو پارس LX در بخش فنی از یک پیشرانه ۱۵۸۷ سی‌سی ۴ سیلندر قرار دارد که با نام TU5 شناخته می‌شود. این پیشرانه توان تولید ۱۰۸ اسب بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور در دقيقه و ۱۴۲ نيوتن‌متر گشتاور در ۴۰۰۰ دور در دقيقه را دارد. نیروی تولیدی پیشرانه پژو پارس LX از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستي (BE3) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود تا این سدان ۱۱۸۵کیلوگرمی بتواند طی زمان ۱۳.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد.

همچنین جدول فروش فوری اعتباری اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح ذیل است.

 

فروش فوری اعتباری ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟