فروش فوری اعتباری ایرانخودرو

فروش فوری اعتباری پژو ۴۰۵ SLX از سوی ایران خودرو آغاز شد

پنجشنبه - 12 دی 1398

پیشرانه – ایران خودرو از فروش فوری اعتباری پژو ۴۰۵ SLX برای تنظیم بازار خبر داد.

پیشرانه – فروش فوری اعتباری پژو ۴۰۵ SLX از سوی ایران خودرو برای تنظیم بازار آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» فروش فوری اعتباری پژو ۴۰۵ SLX  امروز پنجشنبه دوازدهم دی‌ ماه از سوی ایران خودرو آغاز خواهد شد و این شرکت که دیروز اقدام به فروش خودروهای پژو ۴۰۵ و پژو پارس TU5 کرده امروز شروع به فروش فوری اعتباری پژو ۴۰۵ SLX خواهد کرد.

بر اساس اعلام ایران خودرو پژو ۴۰۵ SLX در رنگ سفید را با قیمت مصوب ۶۷ میلیون ۹۹۸ هزار ۴۰۰ تومان با پیش پرداخت ۶۱ میلیون ۳۳۰ هزار تومان طی دو فقره چک به مبلغ  ۴ میلیون ۱۳۰ هزار تومان در تاریخ سر رسید پانزدهم تیر ماه سال ۹۹ و پانزدهم دی ماه سال ۹۹ به فروش می رساند.

فروش این خودرو در فروش فوری اقساطی پژو ۴۰۵ SLX از امروز دوازدهم دی ماه و از طریق وب‌سایت اینترنتی شرکت ایران خودرو آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است زمان تحویل این خودرو در فروش فوری اقساطی ۳۰ روز بعد از تاریخ ارائه و تائید نهایی چک‌ها تعیین شده است و خودرو های تحویلی تا پایان اقساط در رهن ایران خودرو خواهد بود.

معرفی خودرو: پژو ۴۰۵ SLX که در سال ۱۹۸۸ عنوان بهترین خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد یکی از پرفروش ترین خودروهای ساخته شده در کشور است که به دلیل برخورداری از مزایایی همچون خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قیمت مناسب، اتاق جادار به عنوان یکی از محبوب ترین و مطرح ترین خودروهای ایرانی شناخته می شود.

از آنجایی که از عمر پژو ۴۰۵ حدود ۳۰ سال می گذرد، طبیعی است که نمی توان ایمنی و سطح بالای تجهیزات را از آن انتظار داشت.

پژو ۴۰۵ ابتدا تنها با موتور ۱.۸ لیتری با کد XU7 عرضه می شد تا اینکه ایران خودرو تیپ SLX 405 را با تغییرات ظاهری محدود و پیشرانه ۱.۶ TU5 نیز عرضه کرد.

پژو ۴۰۵ SLX از امکانات فنی و رفاهی همچون موتور انژکتوری با مدیریت الکترونیکی، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و آینه های برقی سود می برد .

همچنین جدول فروش فوری اعتباری اعلام شده از سوی ایران خودرو به شرح ذیل است.

فروش فوری اعتباری پژو 405 SLX

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟