سرعت تولید محصولات فردا موتورز افزایش پیدا کرد

پنجشنبه - 15 تیر 1402

پیشرانه – شرکت فردا موتورز اعلام کرده است که سرعت تولید محصولات را افزایش داده و تحویل خودرو به مشتریان در دست انجام است.

پیشرانه – شرکت فردا موتورز اعلام کرده است که سرعت تولید محصولات را افزایش داده و تحویل خودرو به مشتریان در دست انجام است.

به گزارش وب سایت خبر«پیشرانه» ، در حال حاضر شرکت فردا موتورز تولیدات خود را در کارخانه سمنان و بروجرد انجام می دهد و طی روزهای گذشته رشد چشم گیری در روند تحویل خودروها اتفاق افتاده است. تسریع در فرایند تولید و افزایش تیراژ مونتاژ خودروهای FMC SX5 ، FMC T5 و سوبا M4 سبب شده است تا در حال حاضر فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی پرتیراژ در آمارهای رسمی حضور داشته باشد و از سویی بتواند تعهدات معوق خود را با سرعت بیشتری پاسخ دهد.

با تغییر در زیرساخت های تولید فردا موتورز در کارخانه های مختلف و از سویی تامین سریع تر، از این پس شاهد خواهیم بود که مدت زمان تحویل خودرو به مشتریان کاهش پیدا می کند و از سویی روند توزیع خودرو به بازار بهتر خواهد شد.

فردا موتورز به عنوان یکی از خودروسازان بخش خصوصی با داشتن دو خط تولید در دو استان مختلف امکان ارائه خدمات فروش و پس از فروش را در بیش از ۵۰ نمایندگی دارد و بر اساس سیاست گذاری های این شرکت، فردا موتورز در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی در زمینه تولید و توسعه شبکه خدمات خواهد داشت.

DCIM100MEDIADJI_0016.JPG

DCIM100MEDIADJI_0021.JPG

DCIM100MEDIADJI_0048.JPG

DCIM100MEDIADJI_0055.JPG

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟