لئو MX8 در خیابان های تهران دیده شد

جمعه - 3 شهریور 1402

پیشرانه -لئو MX8 که شاسی بلند آفرودی و مونتاژی ایستا موتور به حساب می آید، به تازگی پلاک گذر موقت را دریافت کرده و حال برای گذراندن تست های فنی به خیابان های تهران آمده است.

پیشرانه –لئو MX8 که شاسی بلند آفرودی و مونتاژی ایستا موتور به حساب می آید، به تازگی پلاک گذر موقت را دریافت کرده و حال برای گذراندن تست های فنی به خیابان های تهران آمده است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، بر اساس تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان این رسانه لئو MX8 که یک شاسی بلند آفرودی و نمونه ایرانیزه نیسان تِرا است، حال پلاک گذر موقت را دریافت کرده و مراحل تست های فنی را برای اخذ مجوز پلاک ملی می گذارند. چندی پیش شرکت ایستا موتور اعلام کرد که تولید آزمایشی این شاسی بلند دو دیفرانسیل در منطقه آزاد ارس آزاد شده است. حال با توجه به حضور این خودرو در خیابان های تهران ، احتمال آن زیاد است که بزودی عرضه لئو MX8 آغاز شود. با حضور این خودرو در سبد محصولات بازار ایران، لئو MX8 به عنوان لوکس ترین و فول آپشن ترین شاسی بلند آفرودی شناخته خواهد شد.

لئو MX8 ایستا موتور با دو تیپ آفرود و آنرود به بازار ایران می آید. نمونه آنرود این خودرو به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری مجهز است و قابلیت های لوکس تری را در اختیار خریداران قرار می دهد. پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) با کد ۴K31 میتسوبیشی در این خودرو وجود دارد. توان تولید نهایت قدرت ۲۲۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته ZF در حالت استاندارد به محور عقب می رسد. البته تنظیمات مربوط به سیستم دو دیفرانسیل سبک و سنگین را هم در این خودرو می بینیم.

هفت کیسه هوا، سانروف، دسته دنده الکتریکی، صندلی های برقی جلو، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ آلومینیومی، قفل دیفرانسیل عقب و… از جمله امکانات شاسی بلند MX8 ایستا موتور است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟