عرضه شش خودروی وارداتی آغاز شد

سه شنبه - 18 مهر 1402

پیشرانه – سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه شش مدل جدید خودروی وارداتی را آغاز کرده است.

پیشرانه – سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه شش مدل جدید خودروی وارداتی را آغاز کرده است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» به نقل از آخرین خودرو، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به روز رسانی شده و حال شش مدل خودروی جدید در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. در این نوبت سایپا، ماموت خودرو، KTL، پارس خودرو، معین خودرو و کوشا خودرو حضور دارند و به ترتیب چانگان CS55 پلاس، جتا VS7، هیوندای النترا، زوتی DL5، تویوتا کرولا و کیا سلتوس را عرضه می کنند.

همچنین قرار است تا در روزهای آتی محصولات دیگری چون چانگان CS35 پلاس، هیوندای کُنا، هیوندای توسان، هیوندای کرتا، فیات ۵۰۰ و… به این سامانه اضافه شوند. در حال حاضر تنها افرادی می توانند برای خرید این شش خودروی وارداتی اقدام کنند که در اسفند ۱۴۰۱، ثبت نام خود را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی انجام داده باشند.

پیگیری های خبرنگار آخرین خودرو از منابع آگاه و برخی شرکت های حاضر در این طرح نشان می دهد که متقاضیان از چهارشنبه مورخ ۱۹ مهر ۱۴۰۲ می توانند نسبت به ثبت نام این خودروها اقدام کنند. همچنین کمترین زمان تحویل برای برخی از این شش خودروی وارداتی ۶۰ روز کاری خواهد بود و همین عرضه این خودروها با قیمت غیر قطعی انجام می شود.

با وجود اینکه هنوز قیمت رسمی این شش خودروی وارداتی توسط سازمان حمایت برای عرضه اعلام نشده است، اما به احتمال بسیار زیاد خودروهایی مانند زوتی DL5 و چانگان CS55 پلاس با قیمتی کمتر از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می رسند. همچنین خودروهایی که اصالت کره ای و ژاپنی دارند، گویا قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خواهند داشت.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟