پیش فروش پارس دوگانه سوز و سمند

پیش فروش پژو پارس دوگانه سوز و سمند در نیمه دوم دی ماه ادامه خواهد داشت

دوشنبه - 23 دی 1398

پیشرانه – پیش فروش پژو پارس دوگانه سوز، سمند Lx و سمند EF7 از سوی ایران خودرو ۲۳ دی ماه آغاز خواهد شد.

پیشرانه – پیش فروش پارس دوگانه سوز و سمند Lx و سمند EF7 از ۲۳ دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» ایران خودرو از ادامه پیش فروش پژو پارس دوگانه سوز، سمند Lx و سمند EF7  در روز دوشنبه ۲۳ دی ماه خبر داد،این پیش فروش ایران خودرو از شنبه ۱۶ دی ماه آغاز خواهد شده و تا دوشنبه ۲۳ دی ماه نیز ادامه دارد و دو محصول خود پژو ۲۰۷ i،دنا پلاس، در روز های گذشته به فروش گذاشت شد.

پژو پارس سال دوگانه سوز مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل و ایموبیلایزر در رنگ های سفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک و خاکستری متالیک با پیش پرداخت ۴۰ میلیون ۳۰۰ تومان در روز دوشنبه ۲۳ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. پژو پارس دوگانه سوز به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر موسوم به XU7JP/L3 مجهز است که می‌تواند در حالت استفاده از بنزین ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن‌ متر گشتاور را تولید کند، اما در حالت استفاده از گاز CNG مقدار قدرت تولیدی این موتور به ۸۳ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۱۳۵ نیوتن‌ متر کاهش می‌یابد. بر اساس اعلام ایران خودرو، پژو پارس دوگانه سوز می‌تواند طی زمان ۱۳.۸ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند، همچنین مصرف ترکیبی این مدل ۹.۱ لیتر بنزین و ۳۱.۳ لیتر گاز در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

سمند LX EF7 بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل، رینگ فولادی و مالتی پلکس در رنگ های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک و آبی کبود با پیش پرداخت ۳۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومان در روز دوشنبه ۲۳ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

سمند LX  با کیسه هوای راننده و سرنشین ترمز ضد قفل، رینگ فولادی و مالتی پلکس در رنگ های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک و آبی کبود با پیش پرداخت ۳۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان در روز دوشنبه ۲۳ دی ماه برای پیش فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است موعد تحول محصولات پیش فروشی ایران خودرو دی ماه سال ۹۹ خواهد بود.

همچنین جدول پیش فروش پژو پارس دوگانه سوز و سمند Lx و سمند EF7 نیمه دوم دی ماه ایران خودرو به شرح ذیل است.

پیش فروش پارس دوگانه و سمند

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟