سامانه جدید یکپارچه فروش خودرو

آغاز به کار سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی با ۹ خودرو

دوشنبه - 24 مهر 1402

پیشرانه- سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی از امروز آغاز به کار کرده است و چهار خودروساز محصولات خود را به این سامانه آورده‌اند.

پیشرانه- سامانه جدید یکپارچه فروش خودرو های داخلی از امروز آغاز به کار کرده است و چهار خودروساز محصولات خود را به این سامانه آورده‌اند.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» آغاز کار این روش عرضه جدید با چهار شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان رقم می‌خورد و این شرکت‌ها ۹ محصول خود را در این سامانه از دوشنبه ۲۴ مهرماه تا پنجشنبه ۲۷ مهرماه عرضه می‌کنند.

موعد تحویل عرضه‌ها در سامانه جدید یکپارچه فروش خودرو از ۶۰ تا ۹۰ روزه است و خودروهای شرکت‌کننده در این سامانه می‌بایست به تعهدات جاری خود مربوط به فروش‌های قبلی عمل کرده باشند. در این عرضه شرکت کرمان موتور خودروهای جک J4، کی ام سی J7، جک S3 و جک S5 را عرضه می‌کند. سانیار موتور پارسیان با تیگارد X35 به سامانه آمده است و صنایع خودروسازی ایلیا هم دایون Y7 را آماده عرضه کرده است. همچنین مدیران خودرو هم آریزو ۶ پرو اکسلنت، فونیکس FX پرمیوم و ام وی ام X55 پرو IE را به سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی آورده است.

طرح های فروش ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(مختص مادران) و خودرو فرسوده قابل انتخاب هستند.

شرکت خودرو
کرمان موتور KMC J7، JAC J4، JAC S5، JAC S3
مدیران خودرو آریزو ۶ پرو اکسلنت، فونیکس FX، ام وی ام X55 پرو IE
سانیار موتور پارسیان تیگارد X35
صنایع خودروسازی ایلیا دایون Y7

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟