لاماری ایما خودروی اسکورت جام باشگاه های آسیا

چهارشنبه - 3 آبان 1402

پیشرانه -برای بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، باز هم شاهد حضور لاماری ایما به عنوان خودروی اسکورت جام باشگاه های آسیا هستیم.

پیشرانه -برای بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، باز هم شاهد حضور لاماری ایما به عنوان خودروی اسکورت جام باشگاه های آسیا هستیم.

به گزارش وب سایت خبري«پیشرانه» ، لاماری ایما را قبل تر هم به عنوان خودروی اسکورت تیم های خارجی در بازی های جام باشگاه های آسیا دیده بودیم. این خودرو در بازی های آسیایی سپاهان اصفهان، نساجی مازندران و پرسپولیس استفاده شده بود و حالا با آغاز هفته سوم این مسابقات، دوباره لاماری ایما را به همراه تیم میهمان می بینیم.

تیم پرسپولیس تهران امروز دوم آبان ماه در جریان هفته دوم مسابقات جام باشگاه های آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان می رود. دو روز پیش کاروان تیم استقلال تاجیکستان با استقبال مسئولین وارد ایران شد و نکته جالب اینجاست که اسکورت تیم مهمان را مثل بازی های قبل، لاماری ایما انجام می دهد.

حضور لاماری ایما به عنوان خودروی اسکورت در این مسابقات طیف خبری بسیار گسترده ای داشته و به نظر می رسد آرین موتور با توجه به برد رسانه ای عظیم ورزش فوتبال، مسیر درستی را برای برندینگ خود در این زمینه انتخاب کرده است.

مشخصات فنی لاماری ایما

لاماری ایما به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد و شتابگیری در این کراسس اوور در ۹.۵ ثانیه رقم می خورد. به زودی قرار است نسخه های هیبرید و فول آپشن لاماری ایما با نام های لاماری ایما HEV و لاماری ایما X به بازار بیایند.

آرین پارس موتور قبل تر اعلام کرد که برنامه عرضه سه محصول دیگر در سگمنت های مختلف را دارند. احتمالا اولین محصول در رده کراس اوور های کامپکت قرار می گیرد و به زودی بیشتر از این خودرو خواهیم شنید. همچنین قرار است یک سدان و یک شاسی بلند فول سایز را هم در سبد محصولات نشان لاماری داشته باشیم.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟