پیکاپ تاگا پاردان موتور خودرویی مناسب کاربری های عملیاتی و پلیس

سه شنبه - 9 آبان 1402

پیشرانه – کیارش افشاریان مدیر اداره بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودرو سازی پادرا اعلام کرد محصولات وانت Qingling مورد استقبال و اعتماد کاربران در صنایع دولتی، شهرداری، فرودگاه، برق، ارتباطات، انرژی و سایر صنایع در چین قرار گرفته است.

پیشرانه – کیارش افشاریان مدیر اداره بازاریابی و روابط عمومی صنایع خودرو سازی پادرا اعلام کرد محصولات وانت Qingling مورد استقبال و اعتماد کاربران در صنایع دولتی، شهرداری، فرودگاه، برق، ارتباطات، انرژی و سایر صنایع در چین قرار گرفته است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ،  این پیکاپ با کیفیت بالاتر، عملکرد بهتر، قابلیت، راحتی و ایمنی بیشتر، دارای ویژگی های تکنولوژی خودروهای سواری است که نه تنها می تواند اثربخشی رزمی و تصویر خوب ارگان های امنیت عمومی را نشان دهد همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که وسیله نقلیه می تواند در لحظه بحرانی بیرون به عنوان دست راست امنیت عمومی و پلیس راهنمایی و رانندگی چین عمل کند.

سال گذشته نیز محموله‌ای از پیکاپ تاگا با گیربکس اتوماتیک توسط شرکت خودروسازی Qingling به نیروی گشت ترافیک سازمان امنیت عمومی شهر چونگ‌چینگ تحویل داده شد. این اقدام باعث تحکیم بیشتر پایه‌های امنیت عمومی و افزایش قابلیت‌های عملیاتی نیروی گشت ترافیک می‌شود.

پیکاپ تاگا تحویل داده شده این بار، با موتور دیزل و گیربکس اتوماتیک بوده که از کیفیت بالاتر، عملکرد بهتر، قابلیت اطمینان بیشتر، راحتی و ایمنی بیشتری برخوردارند و مزیت‌های تکنولوژی خودروهای سواری را دارا می‌باشند. این ویژگی‌ها نه تنها قابلیت‌های عملیاتی نیروهای امنیت عمومی و پلیس راهنمایی و رانندگی را نشان می‌دهد بلکه می‌تواند در لحظات حساس نقش موثری ایفا کند.

مشخصات فنی پیکاپ تاگا

تاگا اچ بر پایه پلتفرم ایسوزو دی-مکس طراحی شده و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پیکاپ ژاپنی دارد. این خودرو در دو نوع بنزینی و دیزلی تولید می‌شود که پادران نسخه بنزینی آن را در دو مدل استاندارد و لانگ (LWB) برای بازار ایران عرضه کرده است. تاگا اچ با جلوپنجره بزرگ چندضلعی، سپر جلوی اسپرت و چراغ‌های بزرگ کشیده، ظاهری سخت‌گیرانه و در عین حال جذاب و مدرن دارد.

طول مدل استاندارد آن ۵۳۸۲ میلی‌متر و فاصله محورهای جلو و عقب آن ۳۰۹۶ میلی‌متر است. اما برای فضای داخلی بیشتر باید نسخه لانگ را انتخاب کرد که حدود ۳۱۰ میلی‌متر از نوع استاندارد طولانی‌تر است و طول آن ۵۶۹۲ میلی‌متر و فاصله محورها ۳۴۰۶ میلی‌متر اعلام شده است.

طراحی داخل کابین تاگا اچ با ترندهای امروزی همخوانی دارد. وجود صفحه نمایش ۱۰ اینچی در مرکز داشبورد، فرمان دی‌کات با دکمه‌های کنترلی، پنل دیجیتال پشت فرمان، صندلی‌های راحت با روکش چرم و … باعث شده تا تاگا اچ امتیاز خوبی از لحاظ راحتی سرنشینان دریافت کند.

قلب تپنده این پیکاپ موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با کد CE18 ساخت شرکت BMW است که توان ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر تولید می‌کند. نیروی موتور از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سیستم محرک استاندارد RWD است اما در صورت نیاز به حالت چهار چرخ متحرک تبدیل می‌شود. موتور از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی می‌کند.

سیستم ترمز و پایداری خودرو شامل ESC، ABS، EBD، ASR و HAC است. از دیگر امکانات تاگا اچ می‌توان به کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، صندلی راننده با تنظیم برقی در ۸ جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، دوربین دید عقب ۳۶۰ درجه، سنسور باران، سنسور دنده عقب و سیستم هشدار خروج از خط اشاره کرد.

در مجموع تاگا اچ یک پیکاپ آفرودی مدرن با طراحی جذاب و امکانات راحتی مناسب است که می‌تواند گزینه خوبی برای علاقه‌مندان به خودروهای دودیفرانسیل در ایران باشد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟