تست رانندگی کشنده X5000 محصول آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲

یکشنبه - 14 آبان 1402

پیشرانه -شرکت آرین دیزل یکی از محصولات جدید خود به نام کشنده شک موتو X5000 را در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ معرفی کرده و نخستین سری تولید شده از آن را در واپسین روزهای سال گذشته به مشتریان تحویل داده است.

پیشرانه -شرکت آرین دیزل یکی از محصولات جدید خود به نام کشنده شک موتو X5000 را در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ معرفی کرده و نخستین سری تولید شده از آن را در واپسین روزهای سال گذشته به مشتریان تحویل داده است.

به گزارش وب سایت خبری«پیشرانه» ، این کشنده در نمایشگاه بین‌المللی خودروی اصفهان ۱۴۰۲ که یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت خودرو در کشور به شمار می‌رود، حضور خواهد داشت.

غرفه شرکت آرین دیزل در این نمایشگاه میزبان کشنده شک موتو X5000 خواهد بود و علاقه‌مندان در خلال این نمایشگاه می‌توانند تجربه رانندگی کوتاهی را با این محصول جدید در غرفه این شرکت داشته باشند.

رونمایی از کشنده شک موتو X5000 در نمایشگاه خودروی اصفهان فرصت مناسبی است تا عموم مردم و علاقه‌مندان بتوانند از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول جدید آشنا شوند. انتظار می‌رود استقبال چشمگیری از سوی بازدیدکنندگان برای آزمایش رانندگی کشنده شک موتو صورت گیرد.

محصولات کامیونت جک با کاربری بالابر، کامیونت جک با کاربری آتش نشانی، کامیون کمپرسی X5000 D شک موتو و کشنده X5000 شک موتو از تولیدات آرین دیزل هستند که در غرفه این شرکت در نمایشگاه به نمایش درخواهند آمد.

نمایشگاه امسال از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود و شرکت آرین دیزل با همکاری نمایندگی افتخاری در شهر اصفهان حاضر خواهد شد.

مشخصات فنی شک موتو X5000

 

این کشنده سنگین از طراحی اروپایی بدون دماغه بهره می‌برد که دید بهتری را برای راننده فراهم می‌کند.

قلب تپنده این کشنده را یک موتور شش سیلندر و توربوشارژر عظیم ۱۳ لیتری شرکت کامینز تشکیل می‌دهد. این موتور در بالاترین حد عملکرد خود، توان خروجی ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور هولناک ۲۴۶۰ نیوتن متری تولید می‌کند. مزیت مهم این پیشرانه، برخورداری از آخرین استانداردهای کنترل آلایندگی یورو ۵ و مجهز بودن به فیلتر دوده EEV است.

توان موتور از طریق یک گیربکس پیشرفته ۱۶ دنده به جلو و ۲ دنده به عقب به چرخ‌های این ماشین منتقل می‌شود. یکی از ویژگی‌های این کشنده، بهره‌مندی از سیستم ریتاردر پنج حالته است.

علاوه بر پیشرانه و گیربکس قدرتمند، شک موتو X5000 مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی و رانندگی از جمله ترمز اضطراری، کنترل الکترونیکی پایداری، هشدار خروج از خط، دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور است.

امکانات رفاهی فراوان نظیر بالابر هیدرولیکی و گرمکن صندلی برای راننده، کولر و بخاری قدرتمند، سیستم صوتی و نمایشگر ۱۰ اینچی نیز از دیگر امکانات این کشنده ۴۴ تنی به شمار می‌رود.

شرکت آرین دیزل قیمت پایه این محصول در اردیبهشت ماه معادل ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که در مقایسه با کشنده‌های مشابه، یک قیمت بسیار رقابتی و جذاب محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد عرضه شک موتو X5000 بتواند گزینه خوبی برای خریداران حرفه‌ای کشنده‌های سنگین باشد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟