شرایط فروش شاین مکس بنزینی – آبان ۱۴۰۲

یکشنبه - 14 آبان 1402

پیشرانه -شرکت ایران خودرو شرایط فروش شاین مکس بنزینی را برای متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، اعلام کرد.

ایران خودرو طی اطلاعیه ای شرایط فروش اولین خودروی وارداتی خود یعنی دانگ فنگ شاین مکس بنزینی را اعلام کرد تا مشتریان این خودرو و افرادی که طبق اولویت بندی سامانه، شاین مکس بنزینی به آن ها تعلق گرفت، بتوانند نسبت به پرداخت نصف قیمت علی الحساب و عقد قرارداد با شرکت اقدمات لازم را انجام دهند.طبق گفته های مهندسان و مسئولین ایران خودرو، شاین مکس کمپانی دانگ فنگ قرار است در دو نسخه بنزینی و هیبریدی وارد ایران شود که البته فعلاً نسخه بنزینی این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شد و شرایط فروش اعلامی نیز مربوط به نسخه بنزینی است.

به این ترتیب اشخاصی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه و خرید خودروی وارداتی اقدام نموده اند و در مهر ماه امسال نیز خودروی شاین مکس بنزینی به آن ها تخصیص داده شد، می توانند از امروز مورخ ۱۴ آبان تا روز شنبه ۲۰ آبان با پرداخت نصف مبلغ علی الحساب تعیین شده قراردادشان با ایران خودرو را قطعی کنند.

نام خودرو قیمت علی الحساب تعیین شده (تومان) مبلغ قابل پرداخت برای عقد قرارداد (تومان) رنگ های قابل عرضه موعد تحویل
شاین مکس بنزینی ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ مشکی شاین، سفید شاین، تیتانیوم شاین، آبی تیره شاین ۹۰ روزه

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای آن ها از طرف ایران خودرو ارسال شد می توانند با مراجعه به سایت فروش این شرکت (esale.ikco.ir) و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری، نسبت به واریز وجه و ثبت نام و دریافت کد پیگیری اقدام نمایند.

مشخصات فنی آئولوس شاین مکس

شاین مکس در نسخه بنزینی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است، که ۱۹۰ تا ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ تا ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تَر (WDCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.

امکانات و آپشن های شاین مکس

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سنسور نور، شیفتر دنده الکترونیکی، صندلی های جلوی zero gravity، سنسور باران، سقف پانورامیک، شش ایربگ، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده برقی ۶ حالته به همراه تنظیم گودی کمر و سردکن و گرم‌کن، صندلی شاگرد برقی با تنظیم چهار جهت به همراه گرم‌کن، کول باکس، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور و… اشاره کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟