فروش اعتباری کوییک دو رنگ

فروش اعتباری کوییک دو رنگ با سه میلیون تسهیلات آغاز شد

سه شنبه - 1 بهمن 1398

پیشرانه-گروه خودرو سازی سایپا از فروش اعتباری کوئیک دو رنگ با سه میلیون تومان تسهیلات خبر داد.

پیشرانه-گروه خودرو سازی سایپا از فروش اعتباری کوییک دو رنگ با سه میلیون تومان تسهیلات خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گروه خودرو سازی سایپا فروش اعتباری کوییک دو رنگ را با قیمت مصوب ۶۸ میلیون ۳۲۶ هزار تومان از روز سه شنبه یکم بهمن ماه آغاز خواهد کرد.

بر اساس اعلام این شرکت خودرو کوئیک دو رنگ با سه میلیون تسهیلات با شرایط پرداخت ۳ چک ۴ ماه و زمان تحویل ۳۰ روز به فروش می رساند.

این شرکت همچنین اعلام کرد در این روش فروش امکان اخذ چک، صرفاً از شخص خریدار میسر خواهد بود. در صورت عدم رعایت موضوع مذکور، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید .

در فروش هاي فوري اعتباري پس از واریز وجه اولیه، مشتري محترم باید حداکثر طی مدت دو هفته کلیه مدارك مربوطه را به نمایندگی تحویل نموده و مراحل تکمیل پرونده را انجام دهد. لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه مشتریان محترم به نمایندگی و همچنین عدم تکمیل مراحل ثبت نام و یا عدم رعایت تحویل چک مطابق بند فوق ، امکان پذیرش نهایی پرونده میسرنبوده و وجه واریز شده به حساب شرکت سایپا، به مشتري محترم عودت می گردد.

اواخر سال ۱۳۹۵ شرکت سایپا از جدیدترین محصول خود با نام «کوییک» رونمایی کرد. کوییک خودرویی است که در کلاس هاچبک‌های شهری جای می‌گیرد؛ بسیاری از کارشناسان، کوییک را همان نسخه فیس‌لیفت شده ساینا می‌دانند که فقط با امکانات رفاهی بیشتر روانه بازار شده است.

با در نظر گرفتن سطح بالا امکانات کوییک می‌توان این‌گونه نتیجه‌گیری کرد که شرکت سایپا برای تولید و عرضه کوییک به بازار داخلی دقیقا همان سیاست شرکت‌های چینی فعال در بازار ایران را در پیش گرفته است.

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت شرکت سازنده، کوییک در سه تیپ پایه (SE)، فول (SE-A) و پلاس (SE-A LUX) روانه بازار شده است که در این میان هیچ کدام از این تیپ‌ها از لحاظ مشخصات پیشرانه تفاوت چشمگیری با هم نداشته و تنها از لحاظ امکانات متفاوت هستند.

پیشرانه کوییک یک نمونه ۴ سیلندر SOHC خطی ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ است. این پیشرانه با حجم دقیق ۱.۵۰۳ سی سی، توانایی تولید نیرویی در حدود ۸۷ اسب بخار در دور موتور ۵.۳۰۰ دور در دقیقه را داشته و حداکثر گشتاور آن نیز رقمی در حدود ۱۲۸ نیوتون متر بوده که در دور موتور ۴.۸۰۰ دور در دقیقه در دسترس راننده قرار خواهد گرفت.

همچنین جدول فروش اعتباری کوییک دو رنگ به شرخ زیر است.

فروش اعتباری کوییک دو رنگ

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟