پیکاپ تاگا با کاربری آتش نشانی، محصول پادران موتور با تجهیزات جدید + عکس

دوشنبه - 13 آذر 1402

پیشرانه – شرکت پادران موتور به عنوان تولیدکننده جدید خودرو در ایران، در سال ۱۴۰۱ اقدام به معرفی جدیدترین محصول خود در سگمنت پیکاپ به نام کینگ لینگ تاگا H کرد. این خودرو که محصول مشترک شرکت چینی کینگ لینگ و شرکت ژاپنی ایسوزو است و در سال ۲۰۱۷ با نسل اول خود راهی بازار […]

پیشرانه – شرکت پادران موتور به عنوان تولیدکننده جدید خودرو در ایران، در سال ۱۴۰۱ اقدام به معرفی جدیدترین محصول خود در سگمنت پیکاپ به نام کینگ لینگ تاگا H کرد.

این خودرو که محصول مشترک شرکت چینی کینگ لینگ و شرکت ژاپنی ایسوزو است و در سال ۲۰۱۷ با نسل اول خود راهی بازار شد. سپس در سال ۲۰۲۱، نسخه فیس لیفت آن با الهام از طراحی ایسوزو دی‌مکس معرفی گردید.

این خودرو به عنوان یک پیکاپ دو دیفرانسیل و با توجه به توان فنی مناسب امکان تجهیز برای کاربری‌های مختلف را داراست و می‌تواند در شرایط مختلف از جمله برای مقاصد اورژانسی مانند آتش نشانی مورد استفاده قرار گیرد. نسخه لانگ این خودرو با توجه به فاصله محوری بلندتر نیز قابلیت حمل بار بیشتری را دارد و می‌تواند با تجهیزات بیشتری مجهز گردد.

مشخصات فنی پیکاپ تاگا

هم‌اکنون این خودرو با موتورهای بنزینی توربوشارژر ۱.۸ لیتری با توان ۲۲۷ اسب بخار و موتور دیزلی ۳ لیتری با ۱۳۸ اسب بخار، در دو نوع فاصله محوری بلند (لانگ) و کوتاه (شورت) وارد بازار ایران شده، اما در مرحله نخست نسخه بنزینی عرضه شده است.

ویژگی‌های داخلی این پیکاپ شامل دو صفحه نمایش دیجیتال مجزا برای اطلاعات خودرو و سیستم سرگرمی، سیستم تهویه مطبوع ساده، فرمان هیدرولیک و غیره می‌باشد.

ظاهر خارجی جذاب این خودرو الهام گرفته از ایسوزو دی‌مکس بوده و وزن آن نیز حدود ۲ تن گزارش شده است.

در بخش ایمنی و امکانات رفاهی، کینگ لینگ تاگا مجهز به انواع سیستم‌های کمکی راننده و امکاناتی همچون شیشه‌های دوجداره، آینه‌های برقی، گرمکن صندلی و غیره می‌باشد.

فضای داخلی پیکاپ تاگا

این خودروی پیکاپ دوکابین در بخش ظاهری مجهز به تهویه مطبوع اتوماتیک، خروجی هوا در قسمت عقب، رکاب جانبی ضدلغزش، پله برای دسترسی به صندوق عقب، دستگیره‌های داخلی و خارجی به رنگ کروم، برف پاک‌کن جلو به صورت اتوماتیک، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچ و تایرهای ۲۴۵/۷۰ R17 می‌باشد.

رنگ‌بندی داخل کابین این خودرو شامل داشبورد مشکی رنگ با طرح چرم، پانل داشبورد به رنگ مشکی و طرح چرمی، دستگیره‌های درب رنگ مشکی با طرح چرم و نوارهای آبکاری شده کروم می‌باشد.

صندلی‌های جلو با روکش چرمی و قابلیت تنظیم الکترونیکی در ۸ حالت و صندلی عقب با کنسول میانی و حالت ارگونومیک تنظیم کمر، از دیگر ویژگی‌های این خودروست.

همچنین کینگ لینگ تاگا H مجهز به دوربین ۳۶۰ درجه برای کمک به پارک و حرکت و سنسورهای کمکی جلو و عقب می‌باشد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟