حضور آرین دیزل در نمایشگاه سلامت، ایمنی و محیط زیست عسلویه

دوشنبه - 11 دی 1402

پیشرانه -آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور پا به سومین نمایشگاه تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست (ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی) در عسلویه خواهد گذاشت.  آرین دیزل به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ خودروهای کار و تجاری قرار است تا درسومین نمایشگاه تخصصی سلامت، […]

پیشرانه -آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور پا به سومین نمایشگاه تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست (ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی) در عسلویه خواهد گذاشت.

 آرین دیزل به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ خودروهای کار و تجاری قرار است تا درسومین نمایشگاه تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست (ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی) محصولات خود را به همراه کاربری های تجاری آن به نمایش بگذارد.

آرین دیزل پیش از این با حضور در نمایشگاه های مختلف و ارایه خودروهای خود با کاربری های مختلف توانسته بود نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

این مجموعه قرار است در این نمایشگاه کشنده شک موتو X۵۰۰۰ را نیز به نمایش بگذارد؛ ایکس پنج هزار در مدت کوتاه حضور خود در بازار توانسته به دلیل گستردگی خدمات پس از فروش آرین دیزل و کیفیت بالا و همچنین قدرت بسیار مناسب به عنوان یک کشنده بازار خوبی را در میان دیگر رقبا در اختیار بگیرد.

سومین نمایشگاه تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست (ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی) در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ دی ماه سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس – عسلویه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ دایر خواهد بود.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟