رونمایی از تیارا پرایم

رونمایی از تیارا پرایم؛ محصول جدید مکث موتور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب

سه شنبه - 10 بهمن 1402

پیشرانه- مکث موتور در پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب تهران از خودرو جدید خود، تیارا پرایم رونمایی کرد. تیارا پرایم برای تأمین نیروی پیشران خود از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi بهره می‌گیرد. توان خروجی این پیشرانه معادل ۱۸۸ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن حدود ۲۸۰ تا ۳۰۵ نیوتن‌متر است. علاوه بر این، […]

پیشرانه- مکث موتور در پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب تهران از خودرو جدید خود، تیارا پرایم رونمایی کرد.

تیارا پرایم برای تأمین نیروی پیشران خود از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi بهره می‌گیرد. توان خروجی این پیشرانه معادل ۱۸۸ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن حدود ۲۸۰ تا ۳۰۵ نیوتن‌متر است. علاوه بر این، تیارا پرایم مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته است که نیروی تولیدشده موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

این خودرو در سگمنت کراس‌اوور شهری جای می‌گیرد و شتاب صفر تا صد این کراس‌اوور ۱۶۵۰ کیلوگرمی کمتر از ۹ ثانیه اعلام شده است. حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین سیکل ترکیبی مصرف سوخت این محصول چینی ۷.۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

در نمای جلو فرم یکپارچه جلوپنجره و سپر که این روزها به طرحی رایج میان خودروسازان چینی تبدیل شده است، چهره‌ای تهاجمی را رم زده است.

در نمای عقب نیز چراغ‌های یکپارچه با طرح و گرافیک دودی، جذابیت دوچندانی به این بخش داده است.

داخل بایک X7 با استفاده گسترده از صفحه‌نمایش‌ها، چهره مدرنی را ارائه می‌کند. یک پنل عریض دیجیتالی و سیستم چندرسانه‌ای، فضایی آشنا و به‌روزی را ارائه می‌کند. یک صفحه‌نمایش لمسی در پایین‌ نیز امکان کنترل تهویه مطبوع را فراهم می‌کند و حس مدرن بودن را بیشتر می‌کند.

از امکانات و آپشن‌های این خودرو می‌توان به مواردی از قبیل شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک دو کاناله، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، نوربالای اتوماتیک، رادار تابلوخوان، اتوپارک، رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ‌ها، سقف پانورامای برقی، صندوق‌عقب برقی، دستگیره‌های مخفی بیرونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، صندلی‌های برقی جلو با گرم‌کن و سردکن، حافظه صندلی راننده، ماساژور صندلی راننده، نورپردازی کابین، تشخیص اجسام و موجودات زنده اطراف خودرو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع و… اشاره کرد.

باز کردن گالری تصاویر
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟