شمارش معکوس برای رونمایی از نخستین محصول «لوکانو»
در گفت‌وگوی اختصاصی «پیشرانه» با مدیر ارشد لوکانو مطرح شد:

شمارش معکوس برای رونمایی از نخستین محصول «لوکانو»

دوشنبه - 16 بهمن 1402

پیشرانه- مدیر ارشد لوکانو از عرضه محصولات این برند از سال آینده در بازار ایران خبر داد و گفت: در سال ۲۰۲۴ ما چهار مدل را در بازار ايران رونمايي خواهيم كرد كه مدل‌هاي PHEV و S‌ را هم خواهيم داشت و اولين مدل ما قبل از ماه جون در ايران رونمايي و به بازار […]

پیشرانه- مدیر ارشد لوکانو از عرضه محصولات این برند از سال آینده در بازار ایران خبر داد و گفت: در سال ۲۰۲۴ ما چهار مدل را در بازار ايران رونمايي خواهيم كرد كه مدل‌هاي PHEV و S‌ را هم خواهيم داشت و اولين مدل ما قبل از ماه جون در ايران رونمايي و به بازار عرضه می‌شود.

این مدیر ارشد در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب در گفت‌وگوی اختصاصی با «پیشرانه» درباره ورود این برند و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حضور در بازار ایران، اظهار کرد: این يك سرمایه‌گذاری مشترک جديد است و براي برند جديد خودمان در ايران در حال برنامه‌ریزی و تلاش هستیم. برند جديد ما در ايران برند لوكانو است.

وی ادامه داد: بر اساس استراتژي شركت ما، در ايران برندهاي متفاوتي خواهیم داشت. براي برند لوكانو طي سال آينده كه پيش روي ما است، سه تا چهار مدل جديد را به بازار ايران معرفي کرده و فروش آن‌ها را آغاز خواهيم كرد.

این مدیر ارشد لوکانو تصریح کرد: ازنظر ما اين برند، برند باکیفیت بسيار بالا براي محصولات SUV‌ در بازار ايران خواهد بود. پایه این برند بر اساس طراحي براي بازارهاي اروپايي و آمريكا طراحی‌شده و در بازار ايران هم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازار سال جاری میلادی، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌اي كه براي سال آينده در دستور کار داريم رشد بسيار خوبي در بازار ايران را متصور هستیم. در سال ۲۰۲۴ ما چهار مدل را در بازار ايران رونمايي خواهيم كرد كه مدل‌هاي PHEV و ICE را هم خواهيم داشت و اولين مدل ما قبل از ماه جون در ايران رونمايي و به بازار عرضه می‌شود.

مدیر ارشد لوکانو در پاسخ به این سؤال که لوکانو قرار است چه مزیت‌هایی نسبت به خودروهای دیگر در بازار ایران داشته باشد، افزود: ما در بازار ایران به دنبال مشتری‌های متفاوت هستیم و ازنظر ايميج برندي هم ايميج متفاوتي خواهد داشت با توجه به ساختار SUV‌هايي كه براي بازار ايران در سگمنت محصولاتی مانند لندرور در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برند لوكانوي ما فراتر از برند‌های دیگر خواهد بود و در بازار ايران و محصولاتي كه ارائه مي‌كند، ازنظر جايگاه برند متفاوت‌‌تر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه محصولات لوکانو، خودرویی برای سفرهای راحت و بدون دغدغه است، ادامه داد: ما داريم راجع به اين صحبت مي‌كنيم كه برند لوكانو يك برند آفرود است و براي مشتریانی كه در بيزينس‌هاي خودشان و در زندگي‌هاي شخصي خودشان افراد موفقي هستند، این گروه از افراد براي اين‌كه بخواهند زندگي بهتري داشته باشند، شرايط بهتري داشته باشند، استفاده خيلي خوبي از خودرو كنند، محصولات لوكانو را خريداري می‌کنند.

مدیر ارشد لوکانو همچنین در پاسخ به این سؤال که هدف‌گذاری تعدادی برای بازار ایران به چه صورت است، تصریح کرد: ما آن چيزي كه برنامه‌ريزي كرديم، رتبه يك SUV هاي آفرود در ايران خواهيم بود؛ و دومين موضوع اين‌كه بتوانيم ليدر انرژي نوين و انرژي‌هاي سبز در بازار ايران باشيم و به خاطر همين است كه ما وقتی‌که داريم محصولات خودمان را در بازار ايران لانچ كنيم، از محصولات phev و ICE استفاده مي‌كنيم.‌ هایبرید تكنولوژي‌هاي مختلفي دارد و ما نسل سوم آن مدنظرمان است كه بتوانيم متفاوت‌تر در بازار ايران حضور داشته باشيم. اين تكنولوژي كه داريم راجع به آن صحبت مي‌كنيم، در دنيا تكنولوژي برتر است و توانسته نگاه‌ها را به سمت خودش جلب كند.

وی افزود: ما ۲۰ سال است تجربه حضور در بازار ايران را داريم و کمک شريك جدیدمان و تدوین يك استراتژي خيلي خوب سهم بالایی از بازار خودرو ایران را هدف گرفته‌ایم و به آن خواهيم رسيد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟