قیمت شاین مکس بنزینی در بازار آزاد

چهارشنبه - 9 اسفند 1402

پیشرانه – با آغاز تحویل شاین مکس بنزینی به مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، قیمت این سدان چینی و وارداتی در بازار آزاد توسط دلالان اعلام شده است. در حال حاضر قیمت مصوب شاین مکس بنزینی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است و ایران خودرو، این سدان چینی و وارداتی را با قیمت […]

پیشرانه – با آغاز تحویل شاین مکس بنزینی به مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، قیمت این سدان چینی و وارداتی در بازار آزاد توسط دلالان اعلام شده است.

در حال حاضر قیمت مصوب شاین مکس بنزینی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است و ایران خودرو، این سدان چینی و وارداتی را با قیمت اعلام شده به دست مشتریان می رساند. اما دلالان قیمتی بیش از سه میلیارد تومان را برای شاین مکس در نظر گرفته اند. بررسی های خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد که دلالان قیمت نزدیک به چهار میلیارد تومان را برای این خودرو در آگهی ها اعلام می کنند. اما اکثر فروشندگان حاضر به معامله شاین مکس بنزینی با قیمتی کمتر از ۳.۵ میلیارد تومان هستند. در تماس های تلفنی انجام شده با آگهی های فروش این سدان وارداتی، مشخص شد که حتی برخی دارندگان این خودرو، پیشنهاد معامله شاین مکس بنزینی با قیمتی کمتر از ۳.۳ میلیارد تومان را هم می پذیرند.

همین نکات نشان می دهد که هنوز قیمت شاین مکس بنزینی در بازار آزاد تثبیت نشده و احتمال آن بسیار است که در روزهای آتی، فروشندگان شاین مکس قیمتی کمتر از ۳ میلیارد تومان را هم برای این سدان نیمه لوکس چینی اعلام کنند.

دانگ فنگ شاین مکس بنزینی به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو TGDi مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ را دارد و قدرت از پشرانه بوسیله جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد. جعبه دنده این سدان قابلیت تیپ ترونیک را ندارد و این نقدی مهم به حساب می آید که به سدان وارداتی ایران خودرو وارد است. مصرف ترکیبی این سدان کمتر از ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و شتاب ۹.۵ ثانیه ای در شرایط استاندارد برای آن ثبت می شود.

شاین مکس بنزینی به عنوان لوکس ترین سدان ایران خودرو ، فعلا فول ترین خودرویی است که شرکت به بازار عرضه می کند. این خودرو به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور هوشیاری راننده، رادار تابلوخوان، رادار خطی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، رادار نقطه کور، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم دو رنگ، گرمکن و سردکن (تهویه) صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، صندلی های برقی جلو، فرمان کمکی برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامای برقی و… مجهز است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟