آرین دیزل با همه محصولاتش به کیش می‌رومد

دوشنبه - 27 فروردین 1403

پیشرانه – آرین دیزل با همه محصولاتش به ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران در کیش می‌رود. در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، انجمن ملی صنعت پخش ایران برای اعضای خود برنامه های متنوعی تدارک دیده و قرار است در کنار نمایشگاه که از ساعت ۵ بعد از […]

پیشرانه – آرین دیزل با همه محصولاتش به ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران در کیش می‌رود.

در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، انجمن ملی صنعت پخش ایران برای اعضای خود برنامه های متنوعی تدارک دیده و قرار است در کنار نمایشگاه که از ساعت ۵ بعد از ظهر الی ۱۰ شب برای بازدید عموم، برگزار خواهد شد، همایش ها و نشست هایی را نیز با هدف افزایش سطح دانش حرفه‌ای و برقراری ارتباط بین بخش های مختلف این صنعت، برگزار کند.

توسعه بازار شرکت های تولید کننده مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و نیز توسعه سبد شرکت های صنعت پخش، نگاه ویژه به حوزه لجستیک و حمل و نقل و گسترش ارتباطات بین المللی این حوزه استراتزیک از اصلی ترین اهداف برگزاری این دوره از رویداد است.

حضور شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو های تجاری و کار در رویدادهایی از این دست، در کنار برقراری ارتباط بین این شرکت ها و فعالان حوزه پخش به عنوان مشتریان بالقوه، می‌تواند در به اشتراک گذاشتن تجربیات دو طرف در بهبود بخش حمل و نقل و لجستیک این صنعت نیز نقش آفرین و تاثیرگذار باشد. آرین دیزل هم که با تولیدات خود در رده کامیونت، کامیون، کشنده و کاربری، از بازیگران بزرگ بازار خودروهای تجاری و کار کشور به حساب می‌آید، با همین هدف، در این رویداد حضور خواهد داشت.

در ادامه سیاست گذاری های جدید هیات مدیره و فصل جدید برنامه های انجمن ملی صنعت پخش و نگاه تحول گرا به این حوزه و نیز پیرو برگزاری موفقیت آمیز پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، انتظار می‌رود رویداد امسال باهمکاری کلیه دست اندرکاران و زیست بوم توسعه صنعت پخش در کشور شامل وزارت صنعت، معدن، تجارت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت اقتصاد، بانک های عامل، شرکت های عضو انجمن، تامین کنندگان تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، متولیان فروشگاه های زنجیره ای و سایر ذی نفعان این حوزه، کامل‌تر و پُر بار تر از دوره های قبل برای شرکت های حاضر برگزار شود.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟