آزمایش رانندگی خودروهای دایون برای علاقه‌مندان+ عکس

شنبه - 8 اردیبهشت 1403

پیشرانه –  روز گذشته، رویدادی ویژه از سوی صنایع خودروسازی ایلیا در نمایندگی ۱۰۶ ابن شرکت برگزار شد. این برنامه فرصت منحصربه‌فردی را برای علاقه‌مندان و کارشناسان صنعت خودرو فراهم آورد تا از نزدیک با ویژگی‌های این خودرو آشنا شده و قابلیت‌های عملکردی آن را در شرایط مختلف رانندگی مورد ارزیابی قرار دهند. دایون Y7، […]

پیشرانه –  روز گذشته، رویدادی ویژه از سوی صنایع خودروسازی ایلیا در نمایندگی ۱۰۶ ابن شرکت برگزار شد.

این برنامه فرصت منحصربه‌فردی را برای علاقه‌مندان و کارشناسان صنعت خودرو فراهم آورد تا از نزدیک با ویژگی‌های این خودرو آشنا شده و قابلیت‌های عملکردی آن را در شرایط مختلف رانندگی مورد ارزیابی قرار دهند.
دایون Y7، از پیشرانه‌ای توربوشارژ ۲.۴ لیتری با قدرت ۲۱۵ اسب بخار بهره می‌برد. این موتور پرقدرت میتسوبیشی که با کد ۴K22 شناخته می‌شود، گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متری را نیز تولید می‌کند و این نیروی محرکه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود.
این خودرو مجهز به صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی برای کنترل تنظیمات مختلف و سرگرمی سرنشینان، فرمان و تودوزی چرم، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، سیستم کروز کنترل، سانروف برقی، دوربین دید عقب و سیستم Keyless و استارتر است.
علاوه بر این، دایون Y7 با سیستم‌های ایمنی و کنترلی پیشرفته‌ای مانند سیستم کنترل پایداری (ESC)، سیستم روشنایی در روز (Daylight)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم چراغ اتوماتیک (Autolight) و سیستم برف‌پاک کن اتوماتیک با سنسور باران تجهیز شده است.

در طول برنامه تست رانندگی، شرکت‌کنندگان فرصت یافتند تا عملکرد دایون Y7 را در شرایط مناسب مورد ارزیابی قرار دهند و از تجربه رانندگی با این خودروی جدید لذت ببرند.

باز کردن گالری تصاویر

 

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟